فرمانده نیروی دریایی سپاه:

۹ سیلی محکم به آمریکایی‌ها در خلیج فارس زده ایم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم یادواره بزرگداشت شهید نورعلی یونسی و آلاله‌های سرخ مسجد باب‌الحوائج ترک‌محله شهرستان قائمشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطرشهدا و امام شهدا، با اشاره به اینکه شهدا جان خویش را نثار کردند تا امنیت را در جامعه به ارمغان بیاورند، گفت: خانواده‌های شهدا با ایثارگری خود موجب شدند تا اسلام بماند.

وی با بیان اینکه با توجه به آیه قرآن شهدا زنده هستند، افزود: شهدا هیچ گاه در مقابل دشمن عقب نشینی نکردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه در  شناسایی‌ها و عملیات‌های دریایی ما عنایت شهدا  را می‌بینیم، ادامه داد: هیبت ناوها و ناوچه‌های آمریکایی‌ها در خلیج فارش شکسته شد.

تنگسیری با تصریح بر اینکه هفت کشور آمریکا، انگلیس، فرانسه، نیوزلند، ایتالیا، کانادا و استرالیا اجازه عبور در آبهای سرزمینی ما ندارند،گفت: در زمان طاغوت نیروی دریایی ارتش نه مجهز به موشکهای برد بلند بود و نه در عمق دریاها میرفت اما امروز افتخار می‌کند در تمام آب‌های دنیا حضور پیدا می‌کند و این افتخار را شهدا به ارمغان آوردند.وی با تصریح بر اینکه فقط در نیروی دریایی سپاه ما چندین موشک را تولید می‌کنیم، خاطرنشان کرد: امروز نیروی دریایی سپاه قاطعانه در خلیج فارس، دریای عمان و دریاهای آزاد در مقابل دشمن ایستادند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به دزدی نفتکش ایرانی با دخالت آمریکایی‌ها، اضافه کرد: نیروی دریایی سپاه در یک زمان بسیار کوتاه این نفتکش را آزاد کرد.

تنگسیری با تاکید بر اینکه  به همت نیرو‌های دریایی ارتش و سپاه، اشراف هوشمند اطلاعاتی و رصد لحظه‌ای، ثبات امنیت در خلیج فارس و دریای عمان برقرار شده است، بیان کرد: نیروی دریایی سپاه و ارتش با تعامل، هم افزایی به انجام مأموریت‌های محوله با‌صلابت اقدام می‌کنند.
کشور‌های فرامنطقه‌ای مسؤولیتی در خلیج فارس ندارند

وی با تصریح بر اینکه کشور‌های فرامنطقه‌ای مسؤولیتی در خلیج فارس ندارند، افزود: ایران و کشور‌های مسلمان منطقه مسؤول برقراری ثبات و امنیت دریایی در خلیج فارس هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به نقش اثرگذار و تعیین کننده ایران در منطقه هم اشاره کرد و گفت: ایران از مظلومان و جبهه مقاومت دفاع و حمایت می‌کند.
سیلی محکمی به آمریکایی ها در خلیج فارس زده ایم

وی با تاکید بر اینکه ما در مقابل دشمنان با صلابت ایستاده‌ایم، گفت: در یک سال و نیم گذشته ۶ عملیات انجام و ۹ شهید تقدیم انقلاب شد و ماهم به نیت این ۹ شهید، ۹ سیلی محکم به آمریکایی‌ها زدیم، ما با الگوگیری از امام حسین (ع) در مقابل دشمنان پیروزیم و در این راه تا آخر با حسین زمان می‌مانیم.
تنگسیری با بیان اینکه آمریکایی‌ها قبیحانه عمل می‌کنند و در خلیج فارس حضور دارند، خاطرنشان کرد: خلیج فارس متعلق به مسلمانان و متعلق به کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/36152
اخبار مرتبط

نظرات شما