مدیر اداره گردشگری و امور زائران شهرداری قم مطرح کرد؛

ثبت روز قم در تقویم ملی/ قم محور گردشگری مقاومت می شود

مدیر اداره گردشگری و امور زائران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه قم در عرصه داخلی و بین المللی در حوزه گردشگری مقاومت فعالیت خواهد کرد گفت: پیگیر ثبت روز قم در تقویم ملی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمید نادری  مدیر اداره گردشگری و امور زائران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم قم در نشست خبری در تشریح برنامه های  ورود حضرت معصومه سلام الله علیه به قم و روز قم  که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد اظهار داشت: تقریبا ۲۰ شهر در کشور به مناسبت های مختلف روزی به نام شهرشان دارند، روز ورد حضرت معصومه سلام الله علیه نیز به نام قم نامگذاری شده است قم خواستگاه انقلاب است و توقع برای اجرای برنامه روز قم بسیار با است پیگیر ثبت روز قم در تقویم ملی هستیم.

نادری بیان داشت: هدف از گردشگری مقاومت تشریح موضوع مقاومت در عرصه های ملی و بین المللی است  همچنین بیان اهداف مقاومت در میان جوانان می باشد،  راهیان نور از جمله برنامه های گردشگری مقاومت است.

وی خاطر نشان کرد: قم در عرصه داخلی و بین المللی در حوزه گردشگری مقاومت فعالیت خواهد کرد ، در عرصه بین المللی از رایزن های فرهنگی کشورهای حوزه خلیج فارس و آفریقا دعوت دعوت شده است تا در قم حضور پیدا کنند.


مدیر اداره گردشگری و امور زائران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اضافه کرد: هر شهر در حوزه گردشگری مقاومت به بازخوانی شخصیت ها و رویداد ها شهر خود می پردازد،  شهید نواب صفوی و ایت الله سعیدی محورهای اصلی شهر قم در گردشگری مقاومت است.

وی ادامه داد:  برگزاری سمینارها و گعده ها با جوانان در جغرافیای مقاومت، برگزاری تورهای مقاومت به شهرها و کشورهای جغرافیای محور مقاومت نیز در دستور کار دبیرخانه گردشگری مقاومت است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37196
اخبار مرتبط

نظرات شما