عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

داعش باردیگر چهره ضد انسانی و کریه خود را نمایش داد/مسئولین عوامل این حادثه را شناسایی و مجازات کنند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه باید هرچه سریعتر عوامل این حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شناسایی و مجازات شوند، گفت:داعش باردیگر چهره ضد انسانی و کریه خود را نمایش داد و همین مسئله اهمیت مقابله با افکار پلید و بشرستیزانه داعش را نشان می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله فقیهی، استاد حوزه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به جنایت داعش در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی (ع) و محکومیت این اقدام، اظهار داشت: جنایت وحشیانۀ و تروریستی در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به دست گروه شیطانی و افراطی داعش رخ داد منجر به کشته و زخمی شدن مردم و نمازگزاران بی‌گناه و مظلوم شد که قلب شیعیان و آزادگان جهان را به درد آورده است.
وی ادامه داد: این جنایت بار دیگر چهرۀ کریه و ضدانسانی داعش را به نمایش گذاشت و ضرورت مقابله با این‌ گونه افکار پلید و بشرستیزانه را بیش از پیش آشکار کرد.
عضو جامعه مدرسین ضمن همدری با بازماندگان این حادثه، عنوان کرد:از مسئولان محترم، انتظار می‌رود ضمن رسیدگی به خانواده‌های شهیدان این حادثه و شناسایی و مجازات عوامل آن، برای پیش‌گیری از تکرار چنین فجایعی چاره‌اندیشی و اقدام کارآمد کنند.
وی تصریح کرد: اینجانب  برای شهیدان این حادثه طلب رحمت و آمرزش الهی و برای مجروحان و بازماندگان آرزوی صبر و عافیت و سلامتی دارم.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/37543
اخبار مرتبط

نظرات شما