استقبال متفاوت بازاریان قم از فراخوان اعتصاب+ تصاویر

بازاریان و کسبه قم در پاسخ به فراخوان ضد انقلاب برای اعتصاب در روزهای۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر و تعطیلی کسب و کار، محصولات خود را با تخفیفات ویژه در این سه روز به فروش گذاشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در شرایطی که دشمنان ، ملت ایران را دعوت به اعتصاب در روزهای ۱۴ ،۱۵ و ۱۶ آذر می کردند بررسی های از سطح شهر و بازار و همچنین فضای مجازی نشان می دهد نه تنها در این روزها کاسبی ها تعطیل نشد بلکه کاسب ها و بازاریان قم تخفیفات ویژه فروش و حراجی های متنوع در این سه روز را داشتند و این بزرگترین جواب نه به مزدوران داخلی و خارجی رژیم صهیونسیتی و آل سعود بود.

اصناف قم بیش از ۱۰۰۰ شهید تقدیم انقلابی اسلامی کرده و به گواه تاریخ و در ۴۳ سال عمر انقلاب اصناف و بازاریان قم در هیچ اعتصاب و تحصنی شرکت نکردند.

اصناف قم در کمک به جبهه ها و کمک های مادی و معنوی و حتی حضور در جبهه دفاع مقدس از هیچ کمکی دریغ نکردند و در دوران کرونا کمک های معیشتی و درمانی زیادی عرصه کردند در جنگ اقتصادی تحمیل شده از سوی دشمنان این اصناف بودند که با کمک های خود در خط اول مبارزه اقتصادی بودند، و در این روزها علاوه بر عدم همراهی با فراخوان های اعتصاب در روزهای مشخص در اقدامی متقابل فراخوان تخفیفات ویژه را درنظر گرفتند که باعث افزایش خرید و فروش شد و پروژه دشمن شکست خورد.


به قول یکی از کسبه ها ما از فراخوان های ضد انقلاب برای تعطیلی بازار استقبال می کنیم زیرا فروش ما را در روزهای اعلامی چند برابر می کند.

 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/38522
اخبار مرتبط

نظرات شما