قائم‌مقام دانشگاه شهاب دانش :

تحصیل 3 هزار و 800 دانشجو در دانشگاه شهاب دانش قم

قائم‌مقام دانشگاه شهاب دانش گفت: در سال تحصیلی جدید بیش از هزار و 300 ورودی داشتیم که در مجموع دانشجویان ما را به سه هزار و 800 نفر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدحسین داودی قائم‌مقام دانشگاه شهاب دانش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری   با اشاره به تحصیل 3800 دانشجو در این دانشگاه در سال جاری اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از هزار و 300 ورودی داشتیم که در مجموع دانشجویان ما را به سه هزار و 800 نفر رساند.
وی ادامه داد: هم اکنون 25 رشته کارشناسی، 23 رشته کارشناسی ارشد و یک‌رشته دکترا در این دانشگاه داریم که با استقبال خوبی نیز همراه بوده است.
داودی به حمایت‌های این دانشگاه از دانشجویان اشاره کرد و گفت: ارائه وام صندوق رفاه دانشجویان به دانشجویان یکی از اقدامات حمایتی از دانشجویان است البته قراردادی نیز به‌صورت جداگانه به
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به دانشجویان تا سقف 15 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
قائم‌مقام دانشگاه شهاب دانش تأکید کرد: شهاب دانش یک دانشگاه غیرانتفاعی است که تاکنون هیچ کمک دولتی دریافت نکرده است؛ اما بااین‌وجود در توسعه و تجهیز امکانات بسیار خوب عمل کرده به‌طوری‌که هم اکنون سالن ورزشی استاندارد و زمین چمن اختصاصی دارد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38573
اخبار مرتبط

نظرات شما