مدیرکل اداره پست استان قم در گفتگو با قم فردا:

پست یکی از سکوهای پرتابی برای استارت‌آپ‌ها است

مدیرکل اداره پست استان قم با اشاره به اینکه لجستیک پست قم یکی از لجستیک‌های درجه یک پست کشور است، گفت: پست یکی از سکوهای پرتابی برای استارت‌آپ‌ها است.

 ابوالفضل باقری منش در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به استارت‌آپ‌ها، اظهار داشت: در بحث تحول دیجیتال هفت استان کشور مرکز نوآوری دارند که با پست ارتباط دارند.
وی ادامه داد: در قم با تعدادی از استارت‌آپ‌ها جلسه برگزار کرده‌ایم تا بتوانیم استارت‌آپ‌ها مخصوصاً استارت‌آپ‌های کوچک در استان را حمایت کنیم. باسلام، آقای عسل، ترمه و برخی از استارت‌آپ‌ها از جمله استارت‌آپ‌هایی هستند که با پست همکاری داشتند.
مدیرکل اداره پست استان قم با اشاره به اینکه لجستیک پست قم یکی از لجستیک‌های درجه یک پست کشور است، عنوان کرد: پست یکی از سکوهای پرتاب برای استارت‌آپ‌ها است.
وی اضافه کرد: برخی از شرکت‌های استارت‌آپ با پست قرارداد بسته و در بحث انبارداری و... با پست همکاری می‌کنند بدون اینکه بخواهند انباری را برای نگهداری تجهیزات و... داشته باشند.
باقری منش با اشاره به اینکه پست می‌تواند به لحاظ زیرساختی به سازمان‌ها و ارگان‌ها کمک کند،  گفت: سازمان‌ها می‌توانند بسیاری از مراجعات و ترددهای مردم  را با استفاده از پست کاهش دهند. این مسئله یعنی ارتباط پست با ارگان‌ها و ادارات و... در دنیا مرسوم است و حتی در برخی کشورها مواد غذایی هم از طریق پست جابه‌جا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم پست را به سامانه‌های هوشمند مجهز کنیم. روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار مرسوله از استان صادر می‌شود و ۱۵ تا ۲۰ هزار مرسوله هم وارد می‌شود که این حجم نیازمند هوشمندسازی روند جاری در پست است.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40013
اخبار مرتبط

نظرات شما