وزیر کشور:

ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی است / عهد و پیمان می‌بندیم که از مکتب بزرگ امام منحرف نشویم

وزیر کشور گفت: امروز تمام تصمیمات در کشور توسط مردم و حکومت گرفته می شود و این اوج استقلال سیاسی است ، استقلالی که آمریکا نیز آن را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در مراسم 22 بهمن‌ماه شهر مقدس قم با اشاره به حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن اظهار داشت:  ملت ایران تا جان در بدن دارد از انقلاب دست نخواهد کشید و این انقلاب اسلامی ایران بود که در برابر استکبار جهانی ایستاد.
وی ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی سوادی ریشه کن شد و مشکلات کشور در حوزه های مختلف رفع شد.
وحیدی بیان داشت: پیش از انقلاب بیش از 49 درصد مردم ایران زیر خط فقر بودند درحالی‌که در آن دوران بشکه‌های نفت به خوبی به فروش می‌رفت و کشور با مشکل فروش نفت روبرو نبود.
وی افزود: امروز بحمدالله در شاخص های مختلفی از قبیل بهداشت، آموزش و درآمد  رشد چشمگیری داریم و در آستانه رسیدن به توسعه انسانی خیلی بالا است.
وحیدی ابراز داشت: امروز در دنیا کسی حرفی برای گفتن ندارد اما ایران به برکت اسلام و مهدویت تنها مکتب و ملتی است که برای آینده بشر حرف برای گفتن دارد و آن هم نه از آن حرف‌های دست نایافتنی بلکه حرف‌های دست یافتنی، امروز آینده صلح‌آمیزی که اسلام برای آینده دنیا درنظر گرفته در هیچ مکتبی وجود ندارد.
وی با بیان این که امروز ایران مستقل‌ترین کشور سیاسی است، تصریح کرد: امروز تمام تصمیمات در کشور توسط مردم و حکومت گرفته می شود و این اوج استقلال سیاسی است ، استقلالی که آمریکا نیز آن را ندارد چرا که این کشور تحت سلطه سیاست‌های صهیونیستی است.
وزیر کشور تصریح کرد: مردم امیدوار به آینده و غیور که با تمام وجود به آرمان‌ها اعتقاد دارند امروز در میدان عظیم انقلاب حضور یافته‌اند اما دشمنان ما ضعیف و شناخته شده هستند،  از جمله این دشمنان که مورد حمایت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها هستند، امروز در غرب منادی آزادی ملت ایران شده‌اند درحالی که آنان تروریست هستند و 17 هزار نفر را در ایران ترور کردند، وای بر آزادی که آن‌ها منادی آن باشند.
وحیدی گفت: گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب که میان اقوام هیچ جایگاهی ندارند و بلوچ، کرد، عرب و دیگر اقوام آنان را از خود رانده‌اند در خارج از ایران دشمن ملت ایران شده‌اند و شعار آزادی را سر می‌دهند. وای بر شما و آن کسانی که حمایت از شما را دنبال می‌کنند.
وی به تحولات منطقه ای اشاره و با بیان این که رژیم صهیونیستی درگیر یک فروپاشی درونی است، خاطر نشان کرد: مقاومت اسلامی در سراسر منطقه علیه منافع رژیم صهیونیستی درحال پیشرفت بوده و برای دفاع از مظلومان پیشگام شده است.
وزیر کشور در پایان با بیان این که عهد می‌بندیم از از مکتب امام(ره) منحرف نشویم، تاکید کرد:
جمهوری اسلامی ایران از روز اول رژیم صهیونیستی را غده سرطانی خوانده و موضوع محو شدن این رژیم را مطرح کرده است.
وی ادامه داد: ایران اسلامی همچنان این راه را دنبال می‌کند، ما عهد و پیمان می‌بندیم که از مکتب بزرگ امام منحرف نشویم تا پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/40017
اخبار مرتبط

نظرات شما