اختصاص بیشترین سهمیه کاغذ به ناشران حوزه دین در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از اختصاص بیشترین سهمیه کاغذ به ناشران فعال در حوزه دین در استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر علی عموزاده عصر دوشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب دین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف برپایی نمایشگاه دین افزایش فروش محصولات بیش از ۱۰۰ ناشر دینی است، البته انتظار ما در زمینه فروش کتاب‌ها بیشتر از این بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بیان داشت: در راستای افزایش تعاملات فرهنگی در این نمایشگاه برنامه‌های فرهنگی مختلفی در طول برپایی نمایشگاه برای بازدید کنندگان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه ناشران و همچنین خود نمایشگاه کتاب دین، تخفیفات مناسبی را برای علاقه مندان به حوزه کتاب در نظر گرفته شده است و انتظار ما این بود که دستگاه‌ها و نهادهای مختلف برای خرید کتاب و تجهیز کتابخانه های خود بیش از این پای کار بیایند.

وی بیان داشت: تقویت قدرت خرید کتاب مردم، در حقیقت تقویت انگیزه نویسندگان و همچنین فعالان حوزه نشر است که این امر با حمایت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف تحقق می‌یابد.

وی عنوان داشت: خرسندیم که امسال نیز توانستیم نمایشگاه کتاب دین را بعد از چند سال وقفه مجدد برپا کنیم و امیدواریم در سال‌های آتی نیز این نمایشگاه به صورت متفاوت‌تری برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: غالب کتاب‌هایی که در قم به فروش می‌رسد کتاب‌های حوزه دین هستند و بیشترین سهمیه کاغذ در قم نیز برای ناشران حوزه دین تخصیص یافته است.

عموزاده افزود: میزان حجم کاغذ تخصیص یافته جوابگوی نیاز ناشران فعال در حوزه دین نمی‌باشد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حمایت بیشتر تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40239
اخبار مرتبط

نظرات شما