هر روز با یک شهید؛

روحانیت، اسلام را زنده نگه داشته‌ است

از زمان غیبت امام‌زمان، همه مشکلات بر دوش روحانیت بوده است که در مقابل اسلام مسئول بوده‌اند و تا امروز هم ایستاده‌اند و این اسلام را زنده نگه داشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شهید ولی‌اله مقدم در تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۰ در روستای ویریچ استان قم به دنیا آمد. شهید در همان سال‌های آغازین جنگ تحمیلی برای خدمت در لباس مقدس سربازی اسلام، آمادگی خود را اعلام کرد.

او در ارتش سرافراز ایران در تیپ ۵۵ توپخانه اصفهان مراحل مقدماتی و آموزش را گذراند و در دل دیگر صبر و تحمل در مقابل ارتش بعث عراق و جنایت‌های آنان را نداشت و هر لحظه چشم‌انتظار نبرد با دشمن برای دفاع از کیان اسلامی بود؛
سرانجام او در تاریخ نهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۱ در عملیات بیت‌المقدس در آزادسازی خرمشهر به دیدار محبوب شتافت و به درجه شهادت نائل گردید؛ وی جز آخرین شهدایی بود که در گلزار شهدای شیخان قم به خاک سپرده شد و برای همیشه در کنار دیگر شهدای جنگ تحمیلی در این مکان مقدس ماوی یافت.
در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید. 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
والا تحسبن‌الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون (آل‌عمران ۱۶۹)
خداوند تبارک‌وتعالی در قرآن مجید می‌فرماید: به کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نگویید، بلکه آنان زنده‌اند و نزد خدا روزی دارند. خداوند می‌فرماید: نه این که به آنها مرده نگویید، بلکه فکر آن را نکنید که آن‌ها مرده‌اند.
من یک سرباز کوچک امام‌زمان و یک سرباز کوچک امام خمینی و نایب امام‌زمان هستم که ان‌شاءالله این افتخار نصیب من شود که در جنگ با کفار بمیرم؛ جنگ ایران و عراق مانند جنگ‌های صدر اسلام است که حضرت رسول حضرت محمد (ص) و حضرت علی با کافران و مشرکان داشتند و کسانی که در این جنگ کشته می‌شوند، مانند کشته‌شدگان جنگ‌های صدر اسلام است.
من می‌خواهم به جنگ با دولت  بعث عراق بروم همان‌طور که برادران ما رفتند و به شهادت رسیدند و خون آن‌ها را ما باید زنده نگه داریم؛ ما باید از خون شهدا دفاع کنیم که برای اسلام شهید شدند ما باید کاری کنیم، یا به پیروزی برسیم یا شهید بشویم.
در آخر یک پیام برای برادران و خواهران دینی و پدر و مادر و خانواده‌ام که دست از اسلام بر ندارید که  سعادتی است خداوند عنایت می‌کند و سفارش می‌کنم که دست‌به‌دست روحانیت و خط امام بدهید و این اسلام را به‌پیش ببرید که این روحانیت بود که این اسلام را تا امروز برای ما نگه داشته است.
از زمان غیبت امام‌زمان، همه مشکلات بر دوش روحانیت بوده است که در مقابل اسلام مسئول بوده‌اند و تا امروز هم ایستاده‌اند و این اسلام را زنده نگه داشته‌اند؛ من همراه شهادت را می‌روم و شاید شهید شدم. ان‌شاءالله به پیروزی برسیم. 



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41568
اخبار مرتبط

نظرات شما