عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح کرد:

ضرورت یاری رساندن به مردم در ماه مبارک رمضان

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: لازم است باتوجه‌به شرایط اقتصادی کشور کمک‌های مؤمنانه به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان افزایش یابد.

آیت‌الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه تمامی بندگان مهمان خداوند متعال هستند و باید از تک‌تک لحظات این ماه بهترین بهره را بگیرند.
وی ادامه داد: خواندن قرآن، عبادت خداوند متعال و نیکی‌کردن به مردم در این ماه بارها سفارش شده است، در واقع ماه رمضان ماه مواسات و کمک مؤمنانه و دستگیری از اقشار نیازمند و کم‌برخوردار جامعه است.
فقیهی ابراز داشت: بعد از شیوع ویروس کرونا یکی از جلوه‌های خوب شکل‌گرفته در جامعه اسلامی ما همین بحث مواسات و کمک مؤمنانه است که به‌ کمک مردم، خیّرین و گروه‌های جهادی فعالیت‌هایی خوب و امیدوارکننده صورت گرفت که البته لازم است باتوجه‌به شرایط اقتصادی کشور این فعالیت‌های خداپسندانه باقوت ادامه پیدا کند.
عضو جامعه مدرسین همچنین افزود: ازاین‌حیث باید گفت که ماه رمضان باتوجه‌به حال و هوای خاص و معنوی آن بهترین فرصت برای کمک‌های مؤمنانه و یاری رساندن به اقشار محروم و کم‌بضاعت جامعه است.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/41624
اخبار مرتبط

نظرات شما