یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون:

فاطمیون در رکاب یاران شهید سلیمانی استخوان صهیونیسم را خرد خواهد کرد

یکی از فرماندهان ارشد لشکر فاطمیون گفت: همان گونه که در رکاب شهید سلیمانی استخوان داعش را خُرد کرده و محاصر حرم زینبی را شکستیم، به فضل الهی این بار در رکاب یاران شهید سلیمانی استخوان صهیونیسم را خرد کرده و محاصره مسجدالاقصی را خواهیم شکست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سید الیاس چهارشنبه شب در همایش جوانان مقاومت که در سالن‌ همایش‌های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد اظهار داشت: این لشکر ۱۰ سال قبل با انگیزه الهی و بینش عمیق برآمده از نگاه امام خمینی و امام خامنه‌ای و متفکرانی از جنس شهید بهشتی و شهید مطهری و محمد باقر صدر تشکیل شد.

وی ادامه داد: به کمک اهل بیت در میدان‌های سخت مجاهدت در برابر استکبار و اجانب خوش درخشید و دوست و دشمن را متوجه خود ساخت.

این فرمانده ارشد لشکر فاطمیون ، فاطمیون را متشکل از جوانان پرشور اما متفکر، صبور و خستگی ناپذیر، گره‌گشا و صف شکن دانست و تاکید کرد: جریان فاطمیون مرز ندارد، هر کسی در هر گوشه‌ای از این کره خاکی تفکر فاطمی را دنبال می‌کند و به آن علاقه‌مند است، عضوی از فاطمیون محسوب می‌شود.

وی افزود: آرمان شهید سلیمانی این بود، که فاطمیون ضمن تعمیق و تحکیم پایه‌های نظام خود، وارد ابعاد جدید تمدنی در حوزه‌های علمی، فرهنگی، رسانه‌ای و اجتماعی شود و با قدرت نظامی خود این ابعاد را امنیت و ثبات ببخشد.

الیاس تصریح کرد: فاطمیون امروز صرفا یک جریان نظامی نیست، بلکه یک جریان تمدنی، فرهنگی، اجتماعی و رسانه‌ای بر پایه ایدئولوژی عمیق است، این جریان نسبت خود را با نظم نوین جهانی مشخص کرده و از آمادگی کامل برای این نبرد تمدنی ترکیبی برخوردار است.

وی یادآور شد: فاطمیون اهداف میان مدت و بلند مدت خود را تعیین کرده و آن را با قدرت دنبال می‌کند، نابودی اسرائیل از جمله اهداف میانی است، تمام جزییات و نقاط قوت و ضعف این غده سرطانی را زیر ذره بین گرفته، و برای درهم کوبیدن آن در انتظار یک اشاره است.

این فرمانده فاطمیون گفت: همان گونه که در رکاب شهید سلیمانی استخوان داعش را خُرد کرده و محاصر حرم زینبی را شکستیم، به فضل الهی این بار در رکاب یاران شهید سلیمانی استخوان صهیونیسم را خرد کرده و محاصره مسجدالاقصی را خواهیم شکست.

وی اضافه کرد: همگان خواهند دید که فاطمیون با کمک جوانان شریف و غیور به جهاد علمی و فرهنگی خود شدت خواهد بخشید و مسیر را برای برقراری تمدن نوین تحت لوای اسلام، هموار خواهد ساخت و در آینده نزدیک پرچم این تمدن را به دست امام زمان(عج) تقدیم کرده و در رکاب مبارکش در برابر کفر و نفاق جانفشانی خواهد کرد.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42073
اخبار مرتبط

نظرات شما