مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم خبر داد:

اعزام ۴۲ زیارت اولی از قم به مشهد مقدس در دهه کرامت

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم از اعزام ۴۲ زیارت اولی به مشهد مقدس و حمایت‌های رایگان از محرومان در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، پحجت‌الاسلام والمسلمین سید باقر تکیه‌ای ضمن تبریک ایام میلاد امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) این دهه را فرصتی مغتنم برای یاری‌گری مستضعفان و نیازمندان با تمسک به سیره ائمه اطهار(ع) دانست.
وی شعار این دهه را «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» ذکر کرد و به تشریح مهم‌ترین برنامه‌های دهه کرامت پرداخت.
حجت‌الاسلام تکیه‌ای، اعزام ۴۲ نفر زیارت اولی از قم به حرم حضرت امام رضا(ع)، اعزام ۸۸ سالمند زیارت فاطمی، توزیع رایگان کتاب در ۸ منطقه روستایی قم و تحت حمایت قراردادن بیش از ۱۰۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار را از جمله برنامه‌های این دهه برشمرد و گفت: بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان خادمیار در حال تولید عروسک‌هایی هستند که قرار است سفیران حجاب برای دختران قمی و ایرانی باشند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان قم گفت: اهدای ۱۶۰۰ مترمربع فرش دستباف از حرم رضوی به حرم حضرت معصومه(س)، آیین جاروکشی مشترک خادمان حرم امام رضا(ع) و حرم حضرت معصومه(س)، برپایی دسته گلباران حرم مطهر با ۵ هزار شاخه گل و گلدان، برپایی آیین خطبه‌خوانی در روز میلاد حضرت معصومه(س) با حضور تولیت آستان قدس رضوی، ائمه جمعه و جماعات و علمای قم از دیگر برنامه‌های اجراشده در این دهه است.
وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده که در دهه کرامت به مددجویان نهادهای حمایتی خدمت‌رسانی، مشاوره حقوقی و پذیرش وکالت به صورت رایگان انجام شود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42528
اخبار مرتبط

نظرات شما