هر روز با یک شهید؛

لازمه برپایی اسلام، افراد مؤمن و متدین هستند

از برادرانم مى‌خواهم که از الان مسائل دینى را بیاموزند و در آینده یک فرد مؤمن و متعهد باشند و اسلام هم به این افراد مؤمن احتیاج دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  شهید محمد خیری در شهر مقدس قم به دنیا آمد. وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ ۲۳ دی‌ماه ۱۳۶۵ در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل گشت. فرازهایی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.

با سلام بر امام‌زمان و فرمانده کل قوا امام خمینى و سلام بر شهیدان و خانواده‌هاى آنان و درود و سلام بر معلولین و مجروحین که افتخار اسلام و ایران هستند و با سلام بر شما پدر و مادر عزیزم و سلام بر خواهران و برادرانم.
وصیت من به شما این است که نماز را سبک نشمارید و از آن غفلت نکنید چراکه ما هر چه داریم از نمازها و دعاهاست و فرق بین مسلمان و کافر در نماز است.
از خواهرانم مى‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنند و از برادرانم مى‌خواهم که از الان مسائل دینى را بیاموزند و در آینده یک فرد مؤمن و متعهد باشند و اسلام هم به این افراد مؤمن احتیاج دارد؛ الان تمام کفر در مقابل تمام اسلام بسیج شده‌اند تا اسلام را شکست دهند؛ اما هیهات که ما از رهبرمان امام حسین (ع) آموخته‌ایم، مرگ باعزت را بر زندگى با ننگ ترجیح دهم و تا آخر ایستاده‌ایم و با شهیدان عهد و پیمان بسته‌ایم که هرگز جایتان را خالى نگذاریم و تا جان داریم مى‌ایستیم و مى‌جنگیم و اگر دشمن را نابود کردیم، پیروز شده‌ایم و اگر شهید شدیم باز هم پیروزیم و از خداوند صبر شما را خواهانم.
این دنیا جاى امتحان بندگان است و انسان‌هاى صالح از انسان‌های دیگر مشخص خواهند شد.
پس چه‌بهتر سختی‌ها را تحمل کنیم تا جزء بندگان خوب خدا باشیم. 
من از شما مى‌خواهم براى سلامتى امام و پیروزى رزمندگان دعا کنید اگر زنده برگشتم زحمات شما را جبران مى‌کنم و اگر هم برنگشتم مرا حلال کنید چرا که امروز اسلام به این خون‌ها احتیاج دارد.
از شما مى‌خواهم که نمازهایتان را دست‌کم نگیرید؛ از خواهرانم مى‌خواهم که نماز را ترک نکنید؛ چرا که نماز است که اسلام و کفر را مشخص مى‌کند و همچنین از خواهرانم مى‌خواهم که حجابشان را رعایت کنند؛ چرا که جوانان مسلمان ما به‌خاطر ریشه‌کن‌کردن بى‌حجابى و بی‌بندوباری مى‌جنگند و گمان نکنید که اگر کسى شهید مى‌شود مرده است نه به خدا آنان در نزد خدا مقامشان عالى است و هیچ نگران نباشید.
مگر ما نمى‌گوییم که اگر در کربلا بودیم امام حسین (ع) را یارى مى‌کردیم حالا هم دوران حسینى است؟ حالا هم وقت یارى فرزند حسین (ع) است و اگر نمى‌خواهید که مثل مردم کوفه خیانت کنید باید حرکت کرد و امام را یارى کرد و من هم براى رضاى خدا و به نداى امام خود به جبهه رفتم تا انتقام خون شهیدان کربلا و شهداى دیگر را بگیرم. به امید این که هر چه زودتر فرج امام‌زمان (عج) نزدیک شود.
دشمن با تمام نیرو و تمام قدرت به مقابله اسلام آمده و ما جوانان به دشمنان مى‌فهمانیم که اسلام جوانان دلاورى دارد همچون شیرودى و حسین فهمیده و دیگران؛ آرى دین اسلام آنان را پرورش داده است و اى منافقینى که به این انقلاب با چشم حقارت نگاه مى‌کنید، به شما مى‌گویم که تا جوانان حزب الهى ما هستند، شماها هیچ غلطى نمى‌توانید بکنید و به این ملت ضربه وارد کنید، مگر ملت تا آخرین نفر و نفس کشته شوند ولى خداوند بندگان خود را تنها نمى‌گذارد و همین‌طور که وعده داده بود عملکرد و نیروهاى کمکى و غیبى براى ضربه‌زدن به کمک رزمندگان مى‌فرستد.
او امام‌زمان را فرمانده ما قرار داده و ما به دستور فرمانده اسلام به قلب شیطان یورش مى‌بریم و تا آخرین قطره خون با آنها مى‌جنگیم و اگر پیروز شویم، اسلام پیروز شده و اگر شهید شویم و تکه‌تکه شویم و یا سر از بدنمان جدا شود باز هم پیروزیم، اما شما درک نمى‌کنید و نخواهید کرد آرى منافقین و کفار این مسائل را درک نمى‌کنند که خدا ما را یارى مى‌کند و ما تاآخرین‌نفس یار اما هستیم.
من به‌عنوان یک برادر رزمنده از شما ملت که همیشه یار رزمندگان و پشتیبان امام خود بوده‌اید، می‌خواهم وحدت خود را محکم‌تر کنید و به این منافقان هم اخطار مى‌دهم که اى منافقین خسته، اگر دل‌وجرئت دارید بیایید و جبهه‌ها را از نزدیک ببینید که چطور جوانان از تمام موانع مى‌گذرند و به قلب شیطان حمله مى‌کنند و آنان را به ذلت و خوارى مى‌کشند.
مزدورانى که به‌اندازه ۱۰ نفر از بچه‌هاى رزمنده ما هستند. باآن‌همه قدرت در مقابل همین بچه‌ها به ذلت مى‌افتند و به دست‌وپای این رزمندگان بوسه مى‌زنند و از آن‌ها مثل یک دلاور حساب می‌برند؛ زیرا آنان قدرت خدا را باور نداشته و ندارند.
در پایان از شما مى‌خواهم که دعا به جان امام و فرج امام‌زمان را یادتان نرود.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42971
اخبار مرتبط

نظرات شما