در راستای تحقق شعار سال؛

سامانه فروش آنلاین زنبیل آباد افتتاح شد

سامانه جامع فروش آنلاین زنبیل آباد با حضور فعالین این حوزه رونمایی و افتتاح شد.

حسن شکاری، مدیر سامانه زنبیل آباد در حاشیه افتتاح سایت و اپلیکیشن فروشگاهی زنبیل آباد در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به رویکرد جهادی در این فروشگاه، اظهار داشت: ایجاد اشتغال، رونق کسب‌وکار، تسهیل در خرید و حذف واسطه‌ها از اهداف این فروشگاه آنلاین است.
وی ادامه داد: مهم‌ترین هدف این فروشگاه حمایت از تولیدکننده است که در این راستا کارمزد را صفر درصد در نظر گرفته‌ایم.
مدیر سامانه زنبیل آباد ابراز داشت: در حال حاضر  نرم‌افزارهایی مشابهی در بازار وجود دارد؛ اما برخی از این نرم‌افزارها دارای محدودیت‌هایی هستند که در فروش محصولات مشکل کارآمدی لازم را  ندارند و برخی هم صرفاً به‌صورت فروشگاه هستند.
وی افزود: ما در این سامانه به دنبال این هستیم که با نرم‌افزارهای فروشگاهی دیگر متفاوت باشیم و آن‌هم تقویت تولید و تولیدکنندگان است.
شکاری در ادامه خاطرنشان کرد: رفع دغدغه فروش، آموزش و ارتقا، رقابت برای کیفیت و نمایشگاه دائمی محصولات از جمله حمایت‌ها از تولیدکننده است. ما در تلاش هستیم تولیدکننده به سطحی از کیفیت و تولید برسد که بتواند محصولات خود را صادر کند.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر با ایجاد اشتغال، آموزش و معرفی برای دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی به‌نوعی حمایت از اشتغال جوانان و همچنین خرید بدون واسطه و ارزان‌قیمت از تولیدکننده را برای حمایت از خریداران در پیش گرفته‌ایم.
مدیر سامانه زنبیل آباد با اشاره به چالش‌های پیشرو برای ایجاد استارت‌آپ زنبیل آباد، گفت: در این مسیر چالش‌های بسیاری وجود داشت که همه باروحیه و تفکر بسیجی رفع شد.
وی عنوان کرد: در شروع کار ابتدا سعی کردیم با تولیدکنندگان ارتباط بگیریم که همین موضوع سختی‌های خاصی خود را داشت. در این مسیر به تولیدکنندگان نحوه کار با استارت‌آپ را آموزش دادیم. همچنین از محصولات آنها برای کمک به تولیدکننده تصاویر تجاری تهیه شد.
شکاری افزود: در گام دوم به سراغ تبلیغات عمومی رفتیم و در گام سوم هم شروع به فروش محصولات کردیم و ان‌شاءالله بعدازاین افتتاحیه، رونمایی گسترده‌تری هم خواهیم داشت.
وی تصریح کرد: در این مسیر تمام نگاه ما فقط برای حمایت از تولیدکننده و اشتغال‌زایی بوده است.
مدیر سامانه زنبیل آباد با اشاره به اینکه اپلیکیشن زنبیل آباد در برنامه بازار هم وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را دانلود کنند، گفت: سامانه زنبیل آباد هم سایت فروش و هم اپلیکیشن فروش دارد .
وی گفت: خریداران و فروشندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه پنل خود را ایجاد و در این سامانه فعال شوند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42990
اخبار مرتبط

نظرات شما