بازدید فرمانده سپاه قم از مرکز فضای مجازی بسیج قم

فرمانده سپاه قم به‌منظور سرکشی و آشنایی با فعالیت‌های مرکز فضای مجازی بسیج قم در این مرکز حاضر و با کارکنان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سردار موحد از مرکز فضای مجازی بسیج قم بازدید کرد و از نزدیک با فعالیت‌های این مرکز آشنا شد.
سردار موحد در این بازدید با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت:  دشمنان از جنگ سخت با نظام اسلامی ناامید شده‌اند و به همین دلیل امروز در میدان رسانه و فضای مجازی با تحریف واقعیت‌ها و سیاه‌نمایی به دنبال مأیوس کردن مردم ایران هستند.
وی افزود: دشمنان که می‌دانند در میدان جنگ سخت از هر نقطه‌ای که ما را تهدید کنند، هدف قرار می‌گیرند، تمام توان خود را برای جنگ نرم و تحریف حقیقت دستاوردهای نظام اسلامی به کار گرفته‌اند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم، افزود: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم‌کاری‌ها در این زمینه است.
وی تأکید کرد: سپاه و بسیج خدمتگزار مردم هستند و از تمام امکانات خود برای کمک به پیشرفت کشور بهره می‌گیرند و تلاش دارند با تقویت امید در دل مردم، توطئه رسانه‌ای دشمنان را خنثی کنند.
لازم به ذکر است در این بازید سردار کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه قم و برخی مسئولین دیگر از بسیج سازندگی و نواحی مقاومت بسیج حضور داشتند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/43013
اخبار مرتبط

نظرات شما