هر روز با یک شهید؛

خداوند پوشنده گناهان و عیب‌هاى افراد است

مواقعی که به فکر می‌روم و به دوروبَرم نگاه می‌کنم، از این همه نعمتی که به ما داده‌ای می‌بینم که ما چقدر گناه می‌کنیم و تو آبروی ما را نمی‌بری، احساس حقارت می‌کنم و از خودم خجالت می‌کشم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  شهید محمدحسین ارغوانی در آبان در سال ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و دوران تحصیل را تا اول دبیرستان سپری کرد و در دوران نوجوانی به جبهه حق علیه باطل شتافت.
وی پس از چندی مجاهدت در تاریخ ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۶۲ در تنگه زلیجان به خیل شهادت پیوست و پیکر پاکش در منطقه باقی‌مانده است. گفتنی است پرونده این شهید عزیز در بنیاد شهید قم موجود است.
در ادامه فرازهایی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
بسمه‌تعالی
مرگ حق است؛ چه خوب باشد آن مرگی که در راه خدا باشد.
پروردگارا همان‌طور که هر روزم را با نام تو آغاز می‌کردم و آنی از وجود تو منفک نمی‌شدم و تو را یارِ خود می‌دیدم و عاشق این راه بودم به درگاهت التماس می‌کنم که این عشق را برایم بودنی کنی «شهیدم کنی».
خدای من همان‌طور که نعمت‌هایت را به ما ارزانی داشتی من گناه زیادی کرده‌ام که از فکرشان شرم دارم من را ببخش و بیامرز، خدایا تو مهربانی، تو پاک و منزهی؛ خدایا ما را ببخش و به اماممان طول عمر ده که ما از سخنانش و کردارش پند بیاموزیم، مواقعی که به فکر می‌روم و به‌دور و بَرم نگاه می‌کنم از این همه نعمتی که به ما داده‌ای می‌بینم که ما چقدر گناه می‌کنیم و تو آبروی ما را نمی‌بری، احساس حقارت می‌کنم و از خودم خجالت می‌کشم.
پدر و مادر و خواهرانم و همین‌طور بستگانم، صحبتی داشتم؛ اول‌ازهمه اگر بدی دیده‌اید از من به بزرگی خودتان ببخشید، فقط  نصیحتی در این آخر دارم و آن اینکه نمازهایتان را سروقت و اگر امکان دارد به جماعت بخوانید و کارهای شرعی خود را به نحو احسن  انجام دهید.
این کارها هم برای رضای خدا باشد نه برای نشان‌دادن به دیگران که اگر این کار را بکنید عذاب دردناکی هم دارد و اگر کسانی پیدا شوند که با این انقلاب که انقلاب خدایی  و رهبرش هم امام‌زمان (عج) است مخالفت کردند، با آنها به‌شدت مقابله کنید چه رسد به خانه‌شان بروید.
پدر و مادرم؛ می‌دانم که شما را اذیت فراوان کرده‌ام؛ ولی در این آخر من را به بزرگی خودتان ببخشید و سخنی چند با دوستان داشتم و اینکه اگر از من بدی دیده‌اید یا من با صدای بلند با شما صحبت کرده‌ام من را ببخشید و اگر از من طلبکار هستید از پدرم بگیرید.
دیگر اینکه سلام من را به امام کبیر خمینی بت‌شکن برسانید و به او بگویید که تا ما جوانان هستیم، هیچ غمی نداشته باشد.
لطفاً برای من ۶ ماه نماز و ۳۰ روز، روزه بگیرید و اینکه برای من هم گریه نکنید چون برای شهید نباید گریه کرد، سلام من را به تمام فامیل و برادر ایوب، عسگر، جابر و مهدی و تمام دوستان برسانید، و از آن‌ها حلالیت بطلبید.
والسلام، من الله توفیق


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/43118
اخبار مرتبط

نظرات شما