مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س):

ثبت‌نام اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت برای دهه «امامت و ولایت» آغاز شد

مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) گفت: نوبت‌گیری اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت برای برگزاری مراسم عقد ازدواج طی دهه امامت و ولایت از روز گذشته آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده اظهار کرد: از روز گذشته رزرو نوبت برای ایام دهه امامت و ولایت (از عید قربان تا عید غدیر) امکان‌پذیر شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای برگزاری مراسم عقد ازدواج خود در این ایام مبارک در اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت نوبت بگیرند.
وی اضافه کرد: علاقه‌مندان برای استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضرت معصومه (س) می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت‌نام را انجام دهند و یا با مراجعه به پرتال جامع آستان مقدس فاطمه معصومه (س) در بخش پرتال‌ها بر روی گزینه پیوند آسمانی کلیک کرده و مراحل ثبت‌نام اتاق عقد را دنبال کنند.
مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس قم گفت: برای ثبت‌نام اتاق عقد حرم مدارکی از جمله تصویر برگه جواب آزمایشگاه، تصویر فرم تکمیل شده رزرو نوبت که در سایت قابل‌دانلود است، تصویر صفحه دوم شناسنامه زوجین و تصویر طلاق‌نامه یا گواهی فوت همسر در صورت ازدواج دوم عروس ضروری است.
وی اضافه کرد: از جمله شرایط استفاده از اتاق عقد حرم مطهر حضور به‌موقع و خروج بهنگام و همراه‌داشتن حداکثر ۱۰ نفر به‌غیراز زوجین است.
حسین‌زاده تصریح کرد: در صورت خالی بودن ظرفیت امکان رزرو نوبت تا دو هفته آینده وجود دارد و پس از تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت‌نام اتاق عقد، پیامکی از شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ مبنی بر ثبت و رزرو زمان عقد برای متقاضی ارسال خواهد شد.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43120
اخبار مرتبط

نظرات شما