فرمانده انتظامی استان تاکید کرد؛

حضور هرچه بیشتر مسئولان انتظامی در بین مردم برای شناسایی و رفع مشکلات

فرمانده انتظامی استان قم گفت: مأیوس کردن مردم از حاکمیت دینی از اهداف دشمن است و هر چه حضور ما در جمع مردم بیشتری باشد این توطئه خنثی و میتوانیم مشکلات را شناسایی و به صورت میدانی رفع کنیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمد رضا میرحیدری در دیدار با آیت الله سعیدی امام جمعه قم اظهار داشت: تلاش می‌شود وضعیت امنیتی قم که در حال حاضر در شرایط خوبی است با همکاری دستگاه‌های دخیل در تأمین امنیت ارتقا یابد.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم بیان داشت: در راستای کنترل ناهنجاری‌ها و معضلات فرهنگی در استان قم به خصوص در بوستان و بازار اقدامات مشترکی با مشارکت سپاه قم و با هدایت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر دنبال خواهد شد.

وی ابراز داشت: خوشبختانه در استان قم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر برنامه‌ها و اقدامات خوبی صورت گرفته است و دستگاه‌های مختلف در میدان حضور دارند.

سردار میرحیدری، ارتقا سطح معیشت و افزایش امکانات نیرو‌های انتظامی به خصوص پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین ترویج و گسترش فرهنک بسیجی در بین کارکنان نیروی انتظامی را از جمله برنامه‌های دوره جدید بیان کرد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین بیان داشت: تلاش می‌شود تا هفته‌ای یکبار با حضور در یکی از مساجد سطح استان قم مشکلات محلات و مردم را به صورت میدانی بررسی و پاسخگوی سوالات باشیم.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/43130
اخبار مرتبط

نظرات شما