مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خبر داد؛

اجرای طرح نذر قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج) در مسجد جمکران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه قم از اجرای طرح ملی نذر قربانی به نیت سلامتی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن مسعودیان راد، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه استان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه فقرزدایی به قربانی کردن گره خورده است، گفت: طرح سراسری فرهنگ نذر قربانی کردن برای نخستین بار در کشور با محوریت مسجد مقدس جمکران در ایام‌های مختلف سال انجام خواهد شد.

مسعودیان با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود امسال هزار راس دام در استان قربانی و بین خانواده‌های محروم شناسایی شده در کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه، بهزیستی و مساجد محل توزیع شود، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای جمع آوری نذورات مردم از روز عرفه شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم از امسال فرهنگ نذر قربانی از مسجد مقدس جمکران در جهان اسلام گسترش یابد، گفت: در کشور عراق با محوریت مسجد سهله قربانی انجام می‌شود و در کشور‌های دیگر هم به همین روش در مکان‌های مقدس انجام می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی رحمت الله علیه قم از علاقمندان خواست برای مشارکت در این طرح خداپسندانه کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۱۲۵ نزد بانک ملی واریز نمایند.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43337
اخبار مرتبط

نظرات شما