عضو خبرگان رهبری:

دشمنان نظام و انقلاب از روحانیت ضربه خورده‌اند

عضو خبرگان رهبری با بیان این که کشورهای غربی از روحانیت ضربه خوردند، گفت: این موضوع باعث شده که دشمنی‌ها و توطئه‌های افکنی‌ها علیه روحانیت نه‌تنها کم نشود؛ بلکه تداوم نیز داشته باشد.

آیت‌الله توکل در  گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سالگرد شهادت چهارمین شهید محراب شهید صدوقی اظهار داشت: آمریکا و کشورهای غربی ایران را تبدیل به مستعمره خودکرده بودند به‌طوری‌که منابع طبیعی و اموال این کشور را به غارت می‌بردند.
وی ادامه داد: نه‌تنها رژیم پهلوی بلکه کشورهای غربی و حامی وی نیز فکر آن را نمی‌کردند که یک روحانی ساده با دست‌خالی بتواند هیمنه‌ای آن‌ها را بشکند از همین رو از همان آغاز انقلاب فعالیت‌های خودشان را علیه روحانیت آغاز کردند.
توکل با بیان این که کشورهای غربی از روحانیت ضربه خوردند، تأکید کرد: این موضوع باعث شده که دشمنی‌ها و توطئه‌های افکنی‌ها علیه روحانیت نه‌تنها کم نشود؛ بلکه تداوم نیز داشته باشد به‌طوری‌که امروز از طریق مختلف این توطئه افکنی‌ها تداوم دارد.
وی ادامه داد: مردم با روحانیت زیر بار سلطه نمی‌روند و این مهم برای آمریکا و معاندان نظام قابل‌تحمل نیست.
عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: در توطئه‌های اخیری که علیه روحانیت به راه افتاده نیز قطعاً توطئه‌های دشمنان نظام و مردم رو خواهد شد و این پیوندی که بین مردم و روحانیت وجود داشته مستحکم‌تر خواهد شد.
وی بیان داشت: روحانیون همواره در خدمت مردم بوده و هستند و این مهم را بارها به اثبات رسانده‌اند نمونه این مهم را می‌توان در حوادث و بلایای طبیعی مشاهده کرد که در همان ساعات اولیه خیل حضور روحانیون در مناطق آسیب‌دیده را شاهد بودیم.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/43525
اخبار مرتبط

نظرات شما