رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

قم قطب تولید محتوای علوم اسلامی است

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اظهار داشت: بالغ بر ۴۵۰ نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی شناسایی شده و از قم به عنوان قطب تولید محتوای علوم انسانی می توان یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد صادق خیاطیان ظهر پنجشنبه در افتتاحیه رویداد تبادل فناوری اطلاعات در حوزه علوم و فرهنگ اسلامی که در سالن همایش‌های امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد اظهار داشت: حوزه علمیه در عرصه فناوری اطلاعات تحول و پیشرفت‌های خوبی داشته است که لازم است از حمایت‌های آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این زمینه قدردانی کنیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری بیان داشت: در حوزه ارتباط بین دین و فناوری نیازمند بررسی‌های ویژه هستیم که عرصه فناوری در منظر دینی بر جامعه چه تأثیری دارد.

وی تاکید کرد: از جمله مسائلی که عالمان نیز باید نسبت به آن حساس باشند این است که فناوری‌های نوین چه تأثیراتی بر مردم و آحاد جامعه می‌گذارد.

خیاطیان تصریح کرد: فناوری‌های نوین نقش بسزایی در راستای نشر معارف اسلامی و دینی در جامعه بر عهده دارند و ضرورت دارد از فناوری به صورت مطلوب در جهت تولید محتوا بهره گرفت.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری ابراز داشت: بالغ بر ۴۵۰ نیاز فناورانه در عرصه علوم انسانی مورد شناسایی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اقتصاد تولید محتوا می‌تواند بخشی از اقتصاد عرصه فرهنگ نام برد که توسعه آن نیازمند ارکانی است که محتوای غنی و همچنین نیروی انسانی توانمند از جمله آنان است که در این بخش‌ها شرایط خوبی داریم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افزود: قم قطب محتوای علوم اسلامی است که در حوزه توسعه اقتصاد محور پیش فت های خوبی داشته است.




انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/43601
اخبار مرتبط

نظرات شما