معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران:

اعزام حدود ۱۰ هزار مبلغ خواهر در ایام محرم به سراسر کشور

معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران از اعزام حدود ۱۰ هزار مبلغ خواهر در ایام محرم به سراسر کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام آرش رجبی، معاون فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در نشست هم اندیشی آموزشی و معرفتی بانوان مبلغ که صبح امروز در سالن آیت الله شرعی این مرکز برگزار شد، گفت: حدود ۱۰ هزار مبلغ خواهر آموزش دیده در ایام محرم امسال برای تبلیغ به نقاط مختلف کشور اعزام می شوند.

وی گفت: این نشست در آستانه ماه محرم و با حضور مبلغان خواهر در سراسر کشور به صورت حضوری و بر خط برگزار شد که در آن بر مسائلی چون فرزندآوری، حجاب و عفاف و جهاد تبیین تاکید شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی فاضل، مدیر حوزه‌های علمیه خوهران سراسر کشور هم در این جلسه با اشاره به جایگاه پر اهمیت مبلغان در جامعه آن‌ها را جانشین پیامبر و ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه امروزی دانست و گفت: نیاز دائمی بشر به یک پیام رسان را خداوند در نهاد بشر گذاشته است و انتقال آموزه‌های قرآنی به یک پیام رسان و مبشر نیاز دارد که پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و پس از او ائمه معصومین علیهم السلام این وظیفه را به عهده داشتند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مبلغان مبنی بر ضرورت حضور فعالانه مبلغان دینی در عرصه اجتماعی، گفت: یکی از کار‌هایی که در جامعه فساد ایجاد می‌کند برهم خوردن تعادل جامعه است و این تبلیغ است که تعادل جامعه را بر می‌گرداند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران توجه به وظایف شخصی، عامل به عمل بودن، لزوم مراقبت از رفتار و منش خود و خانواده، و مبارزه با خرافات را از مهمترین ویژگی‌های یک مبلغ دینی دانست و افزود: یکی از مهمترین وظایف ما به عنوان مبلغ، حمایت از حکومت اسلامی است و همچنین وظیفه دیگر طلاب افتخار به طلبگی است.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/43841
اخبار مرتبط

نظرات شما