عضو شورای اسلامی شهر قم:

چراغ هدایت سیدالشهدا با «هشتگ» خاموش نمی‌شود

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: دشمنان که در فضای مجازی علیه مجالس عزاداری هجمه وارد می‌کنند بدانند چراغ هدایت سیدالشهدا با هشتگ خاموش نمی‌شود.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به هجمه دشمنان به مراسم‌های سیدالشهدا اظهار داشت: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و هر بار با روش‌های جدید سعی در همراه‌کردن مردم با خودشان داشتند که البته همیشه هم شکست خوردند.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: رسانه‌های معاند خارجی و برخی از رسانه‌های همسو با بیگانگان پا را فراتر گذاشته و اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دادند، علی‌رغم تبلیغات گسترده علیه محرم و صفر و عزاداری سیدالشهدا شاهد حضور بیشتر مردم هستیم.
وی با اشاره به اینکه امام حسین علیه‌السلام در قلب مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان جای دارد و با هیچ حیله و مکری این ارادت کم‌رنگ نخواهد شد گفت: دشمنان با هجمه به دستگاه سیدالشهدا می‌خواهند مردم را از امام حسین علیه‌السلام دلسرد کنند؛ اما شاهد هستیم هر سال نسبت به سال قبل شور و شعور حضور بیشتر می‌شود.
صابری تصریح کرد: چراغ هدایت با هشتگ‌ها و تحریم محرم از سوی بیگانگان و مزدوران خاموش نخواهد شد، فراخوان نپوشیدن لباس عزا، نگرفتن غذای نذری و شرکت‌نکردن در مجالس سیدالشهدا نشان از استیصال دشمنان است.
عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: در همین چند روز مشاهده کردیم حضور مردم بیشتر شده و سیاه‌پوشی هم‌افزایش پیدا کرده است، دشمنان قسم‌خورده انقلاب و اسلام با تبلیغات وسیع و به میدان آوردن تمام امکانات آشکارا اعلام کردند مشکل آنها با اصل اسلام است و حمله به جمهوری اسلامی ایران بهانه است هدف آنها حمله به اسلام و در رأس آن اهل‌بیت علیهم‌السلام است.
صابری تصریح کرد: دشمنان علی‌رغم ادعای آزادی، مردم تشویق به فاصله‌گرفتن از امام حسین علیه‌السلام می‌کنند، به گفته حضرت امام خمینی ره محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است وظیفه همه مسئولان و متولیان حوزه فرهنگ که با همه امکاناتی که در اختیار دارند به هرچه باشکوه‌تر شدن مراسم‌ها محرم و صفر کمک کنند.
عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران از جمله مردم قم اعم از مسلمان و غیرمسلمان با حضور باشکوه خود در مراسم‌های عزاداری سیدالشهدا نشان دادند پای اعتقادات و کشورشان ایستاده‌اند و وظیفه مدیریت شهری را برای سنگین‌تر کرده تا ضمن حمایت صددرصدی زمینه برگزاری بهتر مراسم‌ها را فراهم نمایند.
صابری تصریح کرد: با حمایت مسئولان  حربه معاندین و‌ رسانه شبهه‌افکن بی‌اثر خواهد شد، البته رسانه‌های انقلابی باید با روشنگری و بیان دلایل این هجمه‌ها نقشه دشمنان را نقش‌برآب کنند از طرفی نقش سخنرانان و مداحان در این عرصه بسیار پررنگ و حائز اهمیت است.
عضو شورای اسلامی شهر قم عنوان داشت: سخنرانان و مداحان با تبیین درست قیام عاشورا و اتفاقات بعد از آن عزاداران را با اهداف امام حسین علیه‌السلام که همانا زنده نگه‌داشتن اسلام ناب محمدی (ص) و کرامت انسانی است آشنا کنند.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/44057
اخبار مرتبط

نظرات شما