به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

بازدید معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به مناسبت روز خبرنگار از دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به مناسبت هفدهم مردادماه روز خبرنگار، رضا خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از دفتر پایگاه خبری تحلیلی قم فردا بازدید کرد.
در این دیدار خانه‌زاد یزدی ضمن تبریک روز خبرنگار به اهمیت و نقش رسانه‌ها در توسعه و آبادانی شهر قم اشاره کرد و گفت: انعکاس اخبار از فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای که در شهر قم صورت می‌گیرد موجب افزایش امید در جامعه می‌شود.
وی ادامه داد: توسعه و آبادانی شهر قم در طی سال‌های اخیر کاملاً مشهود است که قطعاً نیاز به انعکاس آن بیش‌ازپیش در رسانه‌ها احساس می‌شود.
عباسعلی محمدی مطلع مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی قم فردا نیز در ادامه به اهمیت شهر قم به‌عنوان ام‌القرای جهان اسلام اشاره کرد و گفت: در دوره مدیریت ۸ساله آقای سقائیان نژاد در شهر قم شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در شهر بودیم که رضایت عمومی شهروندان و بزرگان شهر را در پی داشته است.


وی ادامه داد: هر چند که متأسفانه مناطق ۳ و ۶ شهری در طی این سال‌ها مورد غفلت قرار گرفتند؛ اما بااین‌وجود کارنامه شهردار قم درخشان است.
محمدی مطلع با اشاره به حواشی به وجود آمده در خصوص تغییر شهردار قم، تأکید کرد: در صورت تغییر شهردار باید فرد جایگزین از کارنامه‌ای قابل‌قبولی برخوردار باشد و یک‌سروگردن از شهردار فعلی بالاتر باشد در غیر این صورت نه‌تنها رشد و توسعه شهر محقق نخواهد شد؛ بلکه در حق شهروندان قمی اجحاف خواهد شد.

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/44461
اخبار مرتبط

نظرات شما