با حضور جمعی از مسئولان؛

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک افتتاح شد

ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ،ساختمان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک با حضور امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین صبوری امام‌جمعه کهک، گلچین پور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولان افتتاح شد.
در نخستین گام جلسه شورای معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم باهدف بررسی برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان کهک برگزار و تصمیماتی اتخاذ شد.
محمد خامه یار مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در حاشیه آغاز به کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهک در گفت‌وگو با «شهر ۲۰»، عنوان کرد: در راستای توسعه عدالت فرهنگی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت خود را در شهرستان کهک آغاز کرد.
او با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خود را ملزم به ارائه خدمات به‌تمامی هم استانی‌ها می‌داند، تصریح کرد: ساختمان فعلی برای خدمات‌رسانی به اهالی کهک، اجاره و تجهیز شد، ضمن اینکه درخواست زمین در سایت اداری شهرستان کهک ثبت شده و با موافقت فرماندار و جذب اعتبار، ساختمان اداره ارشاد شهرستان در آینده راه‌اندازی خواهد شد.
خامه یار تصریح کرد: در حال حاضر از نیروهای محلی برای مدیریت و پیشبرد امور فرهنگی شهرستان‌ کهک استفاده خواهیم کرد.
او افزود: جلسه‌های شورای فرهنگ عمومی در شهرستان کهک با حضور امام‌جمعه، فرماندار و مسئولان این دو شهرستان به طور منظم تشکیل ‌و مصوبات آن نیز پیگیری می‌شود.
مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در پایان بر لزوم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان کهک تأکید کرد و گفت: محفل شعر عاشورایی هم‌زمان با ایام شهادت امام سجاد (ع) با حضور جمعی از شاعران آیینی قم و کهک در خانه تاریخی ملاصدرا برگزار شد و برگزاری چنین برنامه‌هایی از سوی اداره کل تداوم خواهد داشت. 




انتهای پیام/


منبع:اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم
http://qomefarda.ir/44663
اخبار مرتبط

نظرات شما