مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم:

چهارمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم فراخوان داد

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم گفت: چهارمین سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» با موضوع محرم و صفر و موضوع ویژه اربعین حسینی که توسط واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود، فراخوان آثار داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سید علی نقیب اظهار داشت: پس از برگزاری سه دوره سوگواره روضه‌های داستانی، واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری قم فراخوان چهارمین دوره این سوگواره را منتشر کرد.
وی با بیان این که در این سوگواره‎ داستان‌های کوتاه با موضوع مناسبت‌های محرم و صفر و موضوع ویژه اربعین حسینی پذیرفته می‌شود با اشاره به شرایط شرکت در سوگواره گفت: نویسندگان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را با حداقل هزار کلمه و حداکثر سه هزار کلمه به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.
وی ادامه داد: آثار باید در قالب فایل ورد به همراه مشخصات کامل در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۲۳۲۶۲۷۷۵۹ ارسال شود و محدودیتی برای تعداد آثار وجود ندارد.
نقیب مهلت ارسال آثار را تا پایان روز ۲۰ شهریورماه امسال عنوان و تأکید کرد این مهلت تمدید نخواهد شد.
وی با اشاره به جوایز سوگواره با بیان این که آثار منتخب در دو سطح برگزیده و شایسته تقدیر انتخاب می‌شوند گفت: به آثار برگزیده لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال تقدیم خواهد شد و به آثار شایسته تقدیر لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهدا می‌شود.
وی یادآور شد: پس از ارزیابی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه، در مراسم اختتامیه که زمان آن متعاقباً اعلام می‌شود برگزیدگان معرفی و تقدیر خواهند شد.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/44689
اخبار مرتبط

نظرات شما