مرجع تقلید شیعیان:

باید اتکا به دلار کمتر شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: باید وابستگی قیمت‌ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکا به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت‌الله سید ناصر مکارم شیرازی ظهر امروز دوشنبه ۳۰ مرداد  در دیدار  با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: ایجاد امید در جامعه سبب پیشرفت است، اینکه شما در تمام مسائل، با امید و اتکا به خداوند صحبت می‌کنید، نکته ارزنده‌ای است.
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه تورم و معیشت از دغدغه‌های اصلی مردم است، ادامه داد: مردم  آثار فعالیت‌های دولت را می‌خواهند در سفره‌شان ببینند.
وی عنوان داشت: قیمت‌های ناپایدار کالاها، وابستگی به دلار و بی‌انصافی برخی از کسبه از جمله عوامل گرانی است، باید وابستگی قیمت‌ها به دلار را از بین برد و هر چه اتکا به دلار کمتر شود، آثار آن بر سفره مردم نمایان و سبب رضایت می‌شود.
آیت‌الله مکارم شیرازی خاطرنشان کرد: مسئله قیمت مسکن و اجاره‌بهای آن به مشکل بغرنجی تبدیل شده و افزایش چندبرابری پیدا کرده است که دولت باید برای آن تدبیری بیندیشد.
وی با بیان اینکه دولت باید به وعده‌ای که در زمینه ساخت مسکن داده است، عمل کند گفت:  که اگر این وعده‌ها به سرانجام برسد، بسیاری از مشکلات حوزه مسکن حل خواهد شد.
آیت‌الله مکارم شیرازی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، مردم  به دین، اصل نظام و کشور پایبند هستند؛ لذا باید در جهت حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی آنان تلاش صورت گیرد.
 مرجع تقلید شیعیان افزود: باید آنچه مربوط به فرهنگ اسلام است، در کشور رعایت شود.
انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/44742
اخبار مرتبط

نظرات شما