مدیرعامل شرکت توانیر خبر داد:

شهریور، آخرین فرصت مشترکان خانگی برای دریافت پاداش صرفه جویی برق

مدیرعامل شرکت توانیر با قدردانی از مردم برای مشارکت در طرح پاداش صرفه جویی در مصرف برق، ۳۰ روز پیش رو را آخرین فرصت مشترکان برای رایگان شدن هزینه برق اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آرش کردی، مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه طرح پاداش صرفه جویی در مصرف برق از خرداد امسال آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: تا پایان مرداد حدود 40 درصد مشترکان خانگی مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده و به همین منظور به 13 میلیون قبض از مجموع 36 میلیون مشترک خانگی، پاداش صرفه جویی تعلق گرفته و طی آن دولت بیش از 1200 میلیارد تومان پاداش به آنها پرداخت کرده است.

وی افزود: خاموش کردن به هنگام کولرها همزمان با کاهش دما بسیاری از مناطق کشور در شهریور مهمترین راهکار صرفه جویی در مصرف برق و دریافت پاداش در آخرین ماه اجرای طرح پاداش صرفه جویی است.

مدیرعامل توانیر با اشاره به این که از ابتدای اجرای طرح مدیریت مصرف برق در خرداد ماه، استان های چهارمحال و بختیاری، گیلان، آذربایجان شرقی و هرمزگان در طرح مدیریت مصرف برق پیشرو بوده اند، از هموطنان در سایر استانها نیز درخواست کرد تا با به کار بستن راهکارهای کاهش مصرف برق، میزان مشارکت خود را در این طرح افزایش داده و ضمن کمک به صنعت برق کشور برای تامین برق پایدار همه مشترکان، از پاداش صرفه جویی نیز بهره مند شوند.




انتهای پیام/


منبع:تسنیم
http://qomefarda.ir/44779
اخبار مرتبط

نظرات شما