فرماندار قم:

خانواده شهدا، افتخار ایران اسلامی هستند

به مناسبت هفته دولت، فرماندار قم با مادر شهیدان عبدالرحیم و قدرت الله گلستانی و حجت‌الاسلام مولایی، آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  فرماندار قم در این دیدار‌ها با اشاره به جایگاه خانواده شهدا و جانبازان گفت: این خانواده‌ها افتخار جامعه ما هستند و ما باید نسبت به تقویت و تحکیم جایگاه آنان بیش‌ازپیش کوشا باشیم.
آقای عباس ذاکریان شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان را اسوه‌های جاودانه شجاعت و ایثار دانست و گفت: اگر خط مقاومت ادامه دارد به برکت خون شهیدان و پایمردی و استقامت خانواده شهداست.
شهید عبدالرحیم گلستانی متولد خرداد سال ۱۳۴۵ که در سن ۱۸ سالگی در ۲۵ اسفند سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر جزیره مجنون به شهادت رسید.
شهید قدرت الله گلستانی هم در آبان سال ۱۳۵۰ متولد شد. وی در سن ۱۳ سالگی عازم جبهه‌ها شد و در سن ۱۶ سالگی در فروردین ۱۳۶۷ عملیات والفجر ۱۰ بر اثر اصابت ترکش به مقام شهادت نایل آمد.
حجت‌الاسلام مولایی جانباز و آزاده دوران دفاع مقدس نیز در سال ۶۱ در عملیات ثارالله از ناحیه سر جانباز و به اسارت نیرو‌های بعث در آمد که پس از ۸ سال اسارت به میهن اسلامی بازگشت.



انتهای پیام/


منبع:صدا و سیما
http://qomefarda.ir/44955
اخبار مرتبط

نظرات شما