فرمانده سپاه استان قم:

امروز روحیه جهادی دفاع مقدس را در میان فعالان عرصه تولید مشاهده می‌کنیم

فرمانده سپاه استان قم در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی شهرک محمودآباد، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: روحیه جهادی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها و میان فعالان عرصه تولید شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) به همراه اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، وحید وزیری‌راد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم، روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ، حسین نیکوکلام مطهر مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان و رضا اکبری مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم، از کارخانه‌های صنعتی و دانش‌بنیان «آلومینیوم پارس اکسید کسرا» و «امید فنر» در شهرک صنعتی محمودآباد قم، با هدف پیگیری و حل مشکلات واحدهای صنعتی و آشنایی با ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال‌زایی این کارخانجات بازدید کردند.

سردار موحد فرمانده قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) استان قم در این بازدید، تولیدکنندگان را جهادگران صف اول جنگ اقتصادی دانست و گفت: آن روحیه جهادی که در سال‌های دفاع مقدس شاهد آن بودیم، امروز در کارخانه‌ها شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) اقتصاد را پایه اصلی کشور دانست و خاطرنشان کرد: واحد‌های صنعتی و تولیدی با توجه به اینکه در اوج تحریم هستند، به لطف خداوند و با زحمت، تلاش و پیگیری زیاد به دنبال این هستند که چرخ اقتصاد و تولید را روز به روز افزایش دهند.

وی افزود: سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با تمام ظرفیت خود در سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن و سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان قم برای رفع موانع پیش روی صنعتگران، کارآفرینان و کارگران، خدمت‌رسان واحد‌های صنعتی و تولیدی استان آماده‌باش است.

همچنین اکبر ابدالی رئیس سازمان صمت استان قم با بیان اینکه مسئولین در این‌چنین بازدید‌هایی با ظرفیت مجموعه‌های صنعتی و غیر دولتی استان آشنا می‌شوند، گفت: اعضای مجموعه‌های صنعتی با برخی از مشکلاتی مواجه هستند که از طریق بسیج مهندسین صنعت و معدن و بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان قم قابل پیگیری و حل است، کما آن‌که طبق سنوات گذشته این رویه دنبال شد و بسیاری از مشکلات را رفع کردیم.

ابدالی بیان داشت: بین برخی از دستگاه‌های تولیدی صنعتی و واحد‌های دولتی مشکلاتی و اختلافاتی بوده است، اما با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج مهندسین و بسیج کارگری بسیاری از مشکلات رفع و رجوع شده است.

 حسین نیکوکلام مطهر نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: این بازدید هم مثل سال‌های گذشته با حضور رده‌های مختلف سپاه در واحدهای صنعتی و تولیدی، مشکلات و موانع تولید را از مدیران واحد‌های تولیدی شنیدند که به امید خدا در رفع این مشکلات به کمک دستگاه‌های تخصصی استان شامل اداره کار و رفاه اجتماعی، اداره کل صمت، شرکت‌های صنعتی، اتاق بازرگانی و خانه صنعت بتوانیم مشکلات و موانع تولید را برطرف کنیم و به رشد و شکوفایی صنعت برسیم. 

دبیر قرارگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص) قم افزود: قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا(ص) سپاه استان قم با تشکیل کارگروه‌های تخصصی و کلینیک‌ صنعت تخصصی، کارگروه‌های مالی و بانکی، بازار و تجارت، بازار و فروش، قوانین و مقررات، تحقیق و توسعه، دادن مشاوره به واحدهای تولیدی، پایش و تسهیل‌گری برای واحد‌های تولیدی در راستای احیای واحد‌های راکد و نیم راکد و رفع موانع رشد تولید اقداماتی را انجام داده است.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/45526
اخبار مرتبط

نظرات شما