هر روز با یک شهید؛

ایمان، وسیله‌ای برای ظهور و جنگ با ابرقدرت‌هاست

شما که تابه‌حال تمام ابرقدرت‌ها را باایمان و از خودگذشتگى به خاک ذلت نشاندید همچنان بر ایمان خود باقى بمانید تا انقلاب را به دست صاحب اصلى آن امام عصر بدهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،   شهید محمدعلی مولایی در سال ۱۳۱۸، در روستای فردو از توابع شهر مقدس قم به دنیا آمد.
سرانجام این شهید والامقام در تاریخ یازدهم آبان‌ماه ۱۳۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
««بسمه‌تعالی»» 
بنا بر حسب وظیفه لازم دیدم چند کلام به برادران و خواهران عزیز بنویسم.
با سلام بر امام امت و با درود بر ملت عزیز و شهیدپرور ایران و با سلام بر تمامى رزمندگان اسلام که خالصانه جان‌عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده و با سلام به ارواح طیبه شهیدان گلگون‌کفن جنگ تحمیلى.
برادران عزیز شما را قسم به مظلوم‌ترین شهیدان عالم سیدالشهدا استقامت و ایستادگى نمایید و راه خونبار شهیدان را ادامه دهید و نگذارید خون پاکشان هدر رود؛ امام عزیز تنها یادگار شهیدان و نایب برحق  امام‌زمان «عج» را تنها نگذارید.
برادران و خواهران نگذارید منافقان و دشمنان ازخدابی‌خبر با توطئه و نیرنگ انقلاب را از راه اصلى خود منحرف یا از بین ببرند شما که تابه‌حال تمام ابرقدرت‌ها را باایمان و از خودگذشتگى به خاک ذلت نشاندید همچنان بر ایمان خود باقى بمانید تا انقلاب را به دست صاحب اصلى آن امام عصر بدهید.
 ما هر چه پیروزى در جبهه‌ها داریم از کمک‌ها و مددهای غیبى است و ما وسیله‌اى بیش نیستیم مبادا مغرور شوید و خدا را فراموش کنید که همان لحظه‌لحظه شکست است از کمک‌های خود به جبهه‌ها دریغ نکنید که توشه‌اى براى آخرت شما خواهد بود.
در آخر از خدا مى‌خواهم تا ما را از بندگان صالح خود قرار دهد و قلم عفو بر جرایم اعمال ما بکشد امام عزیزمان را طول عمر عطا بفرماید.
 توفیق شهادت فی‌سبیل‌الله را به ما عنایت بفرماید.
از تمامى دوستان و آشنایان که به هر طریقى با من آشنایى داشتند و این پیام را مى‌خوانند یا مى‌شنوند طلب حلالیت مى‌نمایم.
««والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته»» 
«محمدعلى ملایى سی‌ام دی‌ماه ۱۳۶۰»




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45579
اخبار مرتبط

نظرات شما