فرمانده سپاه استان قم:

جمهوری اسلامی برای شکست استکبار آماده‌تر از همیشه است

فرمانده سپاه استان قم گفت: اگر از آمریکا و هم‌پیمانانش کوچک‌ترین غلطی سر بزند، ما پایگاه‌هایشان را در منطقه خلیج‌فارس، دریای عمان و اقیانوس‌های اطراف را تا جایی که برد موشک‌هایمان برسد، درآن‌واحد به قبرستان تبدیل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) سه شنبه ۹ آبان در جمع فرماندهان پیش‌گام بسیج دانش‌آموزی استان قم، سه عنصر اصلی ایمان، جهاد و شهادت را عامل پیروزی انقلاب اسلامی در این ۴۵ سال دانست و اظهار داشت: انگیزه شهدا، دفاع از اسلام، دفاع از انقلاب، حمایت از امام و رهبری و در واقع زنده نگه‌داشتن این حرکت عظیم جمهوری اسلامی از عوامل پیروزی انقلاب و جبهه مقاومت بود.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان سه هدف اصلی امام خمینی (ره) از تشکیل انقلاب اسلامی گفت: سه هدف اصلی امام از تشکیل انقلاب اسلامی، ریشه‌کن‌کردن نظام شاهنشاهی، تشکیل جمهوری اسلامی و رساندن پرچم انقلاب به دست امام‌زمان (عج) بود.
موحد با بیان اینکه اسلام ناب محمدی، ملت بزرگ، دشمن بزرگ و رهبر بزرگ محبت‌های بزرگ الهی بر ملت ایران است، یادآور شد: وجود دشمنان بزرگ و فتنه‌های سنگین آنها سبب رشد و پیشرفت ما شده و اگر دشمنان ما قدرتمند نبودند، این حجم از دستاورد و پیشرفت حاصل نمی‌شد.
وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی که فرمودند: رژیم صهیونیستی به دست مردم فلسطین ریشه‌کن خواهد شد، اذعان کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است و جوان‌های مقاومت و فلسطینی آماده‌تر از همیشه هستند.

​​​​​​از آمریکا غلطی سر بزند، پایگاه‌های آنان را به قبرستان تبدیل می‌کنیم
فرمانده سپاه قم با اشاره بر سخن مقام معظم رهبری که فرمودند: که اگر اسرائیل غلطی بکند، ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، تصریح کرد: ما امروز آماده‌تر از همیشه هستیم. اگر آمریکا و هم‌پیمانانش بخواهند کوچک‌ترین غلطی بکنند، ما پایگاه‌هایشان را در منطقه خلیج‌فارس، دریای عمان و اقیانوس‌های اطراف را تا جایی که برد موشک‌هایمان برسد، درآن‌واحد تبدیل به قبرستان می‌کنیم.
موحد دانش‌آموزان و دانشجویان را آماج و هدف اصلی جنگ شناختی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: محوریت جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است که جوان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده است. باید با جهل مقابله کنیم تا عملیات روانی دشمن بی‌اثر بشود.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان، امروز در خط مقدم هستند، ابراز کرد: امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید در خط مقدم هستند و ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.
موحد با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان در مناسبت‌های ملی و مذهبی باید نقش‌آفرین باشند و محیط مدارس را با فعالیت‌های خود بانشاط نمایند گفت: روز قدس، ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان و مناسبت‌های مختلف در کشور بهانه‌های خوبی هستند که دانش‌آموزان می‌توانند فعالیت‌های مختلف دانش‌آموزی را باهدف ایجاد امید، نشاط معنوی و افزایش انگیزه در مدارس برگزاری کنند.
وی افزود: برگزاری اردو‌های پیشرفت برای دانش‌آموزان در خصوص آشنایی با موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مختلف علمی و صنعتی استان یک ضرورت است و این اردو‌ها با بازدید دانش‌آموزان از صنایع پیشرفته در شهرک شکوهیه که در دوران تحریم نیاز‌های کشور را رفع می‌کنند، صورت خواهد گرفت.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/45757
اخبار مرتبط

نظرات شما