رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

۱۰ وزارتخانه پیشرفت دولت را در قم روایت می‌کنند

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با اشاره به برپایی غرفه‌های ۱۰ وزارتخانه در نمایشگاه روایت پیشرفت گفت: ما در این نمایشگاه به دنبال عمل به فرمان رهبر انقلاب اسلامی هستیم چراکه جهاد تبیین یک وظیفه همگانی است و همه باید در هر مجموعه‌ای تحقق این هدف را دنبال کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مراسم افتتاحیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به منظور معرفی دستاوردهای دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس استان قم برپا شده است، اظهار کرد: جهاد تبیین از مهم‌ترین نکاتی است که رهبر انقلاب طی سال‌های اخیر بر آن تاکید داشته‌اند و برای تحقق این فرمان رهبر انقلاب همه وظیفه داریم در هرجایی که هستیم جهاد تبیین کنیم.

وی تصریح کرد: در مرکز ارتباطات دولت و روحانیت تصمیم گرفته شد در راستای فرمایشات رهبر و تبیین دستاوردهای دولت مردمی نمایشگاهی با عنوان «روایت پیشرفت» در قم برپا شود و کارها برای برپایی این نمایشگاه با جدیت دنبال شد.

وی افزود: رهبر انقلاب در دیدار اخیر خود با اعضای دولت سیزدهم فرمودند که من از همه دولت‌ها حمایت کرده‌ام اما از این دولت تمجید می‌کنم.

حاج ابوالقاسم دولابی عنوان کرد: برخی توقع دارند دولت سیزدهم عقب‌ ماندگی‌های یک الی ۲ دهه اخیر که نتیجه عملکرد دولت‌های قبلی است را ظرف ۲ سال رفع کند که این توقع نادرستی است.
 
مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت افزود: متاسفانه دهه نود برای کشور ما به دهه عقب ماندگی کشور تعبیر می‌شود و واقعیت این است که دولت قبلی به دلیل اینکه همه مسائل را به برجام گره زده بود از ظرفیت داخلی غافل شد و این غفلت عقب ماندگی‌هایی برای کشور به دنبال داشت.
 
وی اشاره کرد: پروژه‌هایی در کشور وجود داشت که سابقه آن به ۲ دهه پیش مربوط می‌شود اما با تلاش شبانه روزی اعضای دولت سیزدهم در کشور و استان‌ها بسیاری از پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده و یا اینکه عملیات عمرانی آن تسریع بخشیده شده است.

وی تاکید کرد: در این نمایشگاه حدود ۱۰ وزارتخانه مشغول ارائه گزارش خدمت و اقدامات خود در دولت سیزدهم هستند.
 
رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در بخش‌های مختلفی برپا شده است که در بخشی از آن به شبهات روز جامعه در مورد عملکردهای دولت و حکومت اسلامی پاسخ داده می‌شود.
مشاور رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود از تصویب برپایی نمایشگاه مذکور در شورای اطلاع رسانی دولت خبر داد و گفت: کارفرمای این نمایشگاه مهم، مرکز ارتباطات دولت و روحانیت و مجری آن وزارت صمت خواهد بود و وجه غالب این نمایشگاه نیز روایت محوری است.

رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت در جهت جبران عقب ماندگی های حاکم بر روند اجرای کشور در دهه نود خاطرنشان کرد: تلاش شده تا در نمایشگاه روایت پیشرفت دستگاه های مربوطه آمار مقایسه ای از دهه نود و دوساله عملکرد دولت مردمی و انقلابی را ارائه دهند.

حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به جزئیات غرفه هایی که قرار است در این نمایشگاه پذیرای علاقمندان باشد، خاطرنشان کرد: در کنار این غرفه ها که روایتی واقعی، آماری و واقع بینانه از عملکرد دولت سیزدهم خواهد بود، نشست‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ تا ۲۷ آبان ماه، ویژه روحانیت و حوزه های علمیه در باغ موزه دفاع مقدس شهر قم دایر خواهد بود، اظهار داشت: این نمایشگاه همراه با نشست های تبیینی با موضوع عملکرد وزارتخانه های نفت و بهداشت کشور، با حضور وزرای مربوطه و نشست های تخصصی با حضور معاونین وزرا با هدف تشریح برنامه های دولت در موضوعات کاهش تورم و مدیریت ارزش پول ملی، ساماندهی وضعیت جاب وعفاف، ساماندهی وضعیت نابسامان مسکن، ساماندهی فضای مجازی و اینترنت ملی، ساماندهی وضعیت خودرو و خودروسازان و جایگاه طب سنتی در راهبردهای وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/46027
اخبار مرتبط

نظرات شما