نماینده مردم قم در مجلس:

واکسیناسیون فلج اطفال کار ماندگار بسیج بود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاید کسی نداند واکسیناسیون فلج اطفال کار ماندگار بسیج بود، گفت: بسیج آنجا که خواست رهبر معظم انقلاب و آنجا که به سود ملت ایران بود در میدان بود.

احمد امیرآبادی فراهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، اظهار داشت: روزی که حضرت امام خمینی (ره) در ۵ آذر سال ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را داد هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که بسیج یک روزی کارهای بزرگی را انجام دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیج در مبارزه با فتنه‌ها و غائله‌هایی که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی توسط دشمنان این ملت شکل گرفت به‌خوبی عمل  کرد و با حضور به‌موقع غائله‌ها را خنثی کرد، درحقیقت امنیت را در غرب، شمال، جنوب و شرق کشور برقرار کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقتی‌که صدام به کشورمان حمله کرد این بسیج بود که تأمین‌کننده گردان‌ها و لشکرها شد و نیروهای مردمی بسیج به کمک ارتشیان و سپاهیان اسلام شتافتند و از ناموس ملت و از دین و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امیرآبادی ادامه داد: بعد از دفاع مقدس هم بسیج در مراحل مختلف در سنوات گذشته کارهای بزرگی را انجام داد از جمله شاید کسی نداند که واکسیناسیون فلج اطفال کار بزرگ بسیج بود، بسیج در سازندگی کشور کمک خیلی زیادی انجام داد همچنین در فتنه‌ها در مقابل فتنه‌گران ایستاد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بسیج در سیل، زلزله و بحران‌ها کمک‌حال مردم بود و امروز هم در مسائل مختلف در حمایت از نخبگان، در مبارزه با گرانی‌ها، حل مشکلاتی که برای مردم به وجود می‌آید حضور دارد، هرجایی دولت‌ها از توان بسیج استفاده کردند پیروز بودند.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی که وجود دارد این است که برخی از دولت‌ها در مقاطع مختلف از توان بسیج استفاده نکردند، اما آنهایی که از ظرفیت بسیج استفاده کردند در حقیقت توانستند از ظرفیت مردمی بسیج که همان عصاره ملت ایران است استفاده کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: بسیج هم در موضوعات فرهنگی هم در موضوعات امنیتی هم در موضوعات اقتصادی و همچنین تبیین مسائل مختلف سیاسی کنشگر بود و در حقیقت همیشه آنجا که خواست رهبر معظم انقلاب و آنجا که به سود ملت ایران بود در میدان بود و توانسته برای ملت ایران دستاوردهای بزرگی داشته باشد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46232
اخبار مرتبط

نظرات شما