استاندار قم:

واسطه‌ها برای کاهش قیمت مرغ حذف خواهند شد

استاندار قم با بیان اینکه باید مرغ موردنیاز استان تأمین و در میان کاسبان امین توزیع شود، گفت: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سید محمد آقامیری استاندار قم در کارگروه ۵ ساعته تنظیم بازار استان قم که شب گذشته در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه مصوبات ستاد تنظیم بازار باید تحت هر شرایطی اجرایی شود، مطرح کرد: بخش مهمی از این مصوبات مربوط به مقابله با گران‌فروشی است و سازمان تعزیرات حکومتی با برخوردهای عملیاتی باید مقابل گران‌فروشی ایستادگی کند.

 وی برخورد با پدیده گران‌فروشی را مطالبه و خواست مردم عنوان و خاطرنشان کرد: قطعاً مردم از اقدامات جدی در راستای گران‌فروشی رضایت خواهند شد.

 استاندار قم با بیان اینکه در دفاع از منافع مردم، با هیچ شخص، مدیر و مجموعه‌ای تعارف نداریم، تصریح کرد: مدیری ارزشمند است که نگران مردم باشد و دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

 وی با بیان اینکه باید مرغ موردنیاز استان تأمین و در میان کاسبان امین توزیع شود، مطرح کرد: این خرید باید توسط بخش دولتی انجام شده و بدون سود و بدون واسطه مستقیم به کاسبان تحویل داده شود.

 آقامیری با بیان اینکه امنیت غذایی مردم را دست سوداگران نخواهیم داد یادآور شد: برای تنظیم بازار ابزارهایی داریم که باید از تمام آن‌ها استفاده کنیم.

 استاندار قم با بیان اینکه واحدهایی که پلمب می‌شوند نباید به‌راحتی بازگشایی شوند، مطرح کرد: واحدهای متخلف باید بدانند که ما با جدیت وارد عرصه عملیاتی شده‌ایم.

 آقامیری با بیان اینکه وضعیت عرضه گوجه در استان باید مدیریت شود، خاطرنشان کرد: باید به طور روزانه این محصول وارد استان شود.

 وی با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه تنظیم بازار جهادی و پرزحمت است، تصریح کرد: باید بیش‌ازپیش بر بازار کالاها به‌ویژه شب یلدا و ایام پایانی سال نظارت‌ها کارساز باشد.




انتهای پیام/


منبع:روابط عمومی استانداری قم
http://qomefarda.ir/46688
اخبار مرتبط

نظرات شما