در حاشیه دیدارهای مردمی مسئولان ؛

ورود جهادی مدیرکل کمیته امداد به مشکلات مردم

به نظر می‌آید با ورود مدیرکل جدید کمیته امداد به ساختمان مرکزی این نهاد در قم قضیه خدمت‌رسانی به نیازمندان تا حدود زیادی فرق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  یکی از ابتکارات دولت سیزدهم را بدون شک می‌توان دیدارهای مردمی عنوان کرد، دیدارهای رودررویی که موجب می‌شود اولاً شکاف و فاصله مدیران و مردم کاهش پیدا کرده و مهم‌تر از آن جلوی تضییع حقوق مردم جلوگیری گرفته شود.
در استان قم نیز با حضور استاندار جدید این دیدارها رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است به‌طوری‌که با تصمیم آقامیری دیدارها در طبقه هم کف و در محوطه ساختمان استانداری برگزار می‌شود.
شنیدن درد دل مردم و بررسی و حل مشکلات مردم تاحدامکان خود موجب افزایش سرمایه اجتماعی دولت در بین مردم می‌شود که بسیار ارزشمند است.

مدیر جهادی نیاز امروز جامعه



در این میان دیدارهای مدیران استان با مردم نیز هر هفته برگزار می‌شود که خود این مهم نیز موجب شده است که رسیدگی به مشکلات مردم را سریع‌تر کند.
در یکی از این دیدارها یکی از خانواده‌های نیازمند با معرفی خبرنگار ما هفته گذشته به دیدار مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)  حجت‌الاسلام محمد طه مهری رفت.
 این رویه که برخی از خانواده‌های نیازمند از سوی فعالان اجتماعی و... به نهادهای حمایتی معرفی بشوند همواره وجود داشته؛ اما حل مشکلات ها آن‌ها با وجود احراز نیازمندی آن‌ها همواره زمان بر بوده است.
اما به نظر می‌آید با ورود مدیرکل جدید کمیته امداد به ساختمان مرکزی این نهاد در قم قضیه تا حدود زیادی فرق کرده است به‌طوری‌که در همان دیدار مردمی هفته گذشته مراجعه‌کننده‌ای با دهک دو  که نیازمند ماشین لباسشویی و مبلغی وام بوده بلافاصله درخواستش مورد تأیید قرار می‌گیرد و در کمتر از ۴۸ ساعت اقلام موردنیازش که در واقع همان ماشین لباسشویی بوده تهیه می‌شود.


این‌گونه مدیران نیاز امروز جامعه ما هستند که وقتی پای خواسته‌های نیازمندان به وسط می‌آید خط قرمزی بر بروکراسی‌های اداری می‌کشند و تاحدامکان به آن‌ها خدمت می‌کنند.
در واقع در همین خط آغاز باید یک خداقوت و دست‌مریزاد جانانه به این مدیر جهادی گفت.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/46738
اخبار مرتبط

نظرات شما