عضو خبرگان رهبری:

قوه قضائیه با توهین‌کنندگان به رئیس‌جمهور برخورد کند

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه فحش‌دادن و توهین‌کردن توسط افراد بی‌سواد و لاابالی انجام می‌شود، گفت: قوه قضائیه باید در مسئله توهین به رئیس‌جمهور که از نظر حقوقی شخص دوم کشور است وارد میدان شود و حفظ حریم کند.

آیت‌الله سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به توهین‌های اخیر برخی از خواص به رئیس‌جمهور، اظهار داشت: برخی توهین‌ها که رخ می‌دهد از روی غرض‌ومرض است که این افراد دارند.
وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در حال حاضر بسیار در حال فعالیت است و زحمت‌های بسیار می‌کشد. ما از شدت کار و زحمت‌های آقای رئیسی اطلاع داریم.
عضو خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: عده‌ای این فعالیت‌های رئیس‌جمهور را نمی‌توانند ببینند که فردی این‌گونه در حال کارکردن است و هرچه این دولت کار کند دولت قبلی زیر سؤال خواهد رفت.
وی اضافه کرد: از طرفی فحش‌دادن توسط افراد بی‌سواد و لاابالی انجام می‌شود. هر کسی حرف دارد از روی منطق و با دلیل حرف بزند والا هرکسی می‌تواند فحش بدهد.
آیت‌الله توکل تأکید کرد: در اسلام فحش‌دادن امر غلطی است و هر کسی حرفی دارد باید حرف خود را با استدلال بزند.
وی تصریح کرد: قوه قضائیه باید در این مسئله وارد میدان شود چرا که رئیس‌جمهور از نظر حقوقی شخص دوم کشور است. حالا ایشان بزرگوار هستند و شکایت نمی‌کنند؛ اما قوه قضائیه باید وارد شود و حفظ حریم کند.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/46844
اخبار مرتبط

نظرات شما