مسئول بسیج سازندگی استان قم:

حاج‌قاسم یک الگو و قهرمان در سطح جهانی است

مسئول بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه حاج‌قاسم یک الگو و قهرمان در سطح جهانی است، گفت: با وجود همه دشمنی‌های استکبار باید این الگو و قهرمانی که برای زیارت مزار وی صف می‌کشند در سطح جهان معرفی شود.

علیرضا ایراندوست ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و ایام شهادت حاج‌قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: در عصر معاصر کم‌تر شخصیتی وجود دارد که مردم برای زیارت مزارش بعد چهار سال این‌چنین صف ببندند؛ اما مشاهده می‌کنیم که از سرتاسر ایران و حتی از دیگر کشورها برای زیارت مزار حاج‌قاسم به گلزار شهدای کرمان سفر می‌کنند این موضوع علاوه بر عنایت ویژه خداوند به نوع رفتار حاج‌قاسم سلیمانی و خدمتی که کرد بستگی دارد.

مسئول بسیج سازندگی استان قم ادامه داد: درحالی‌که سال‌ها بود نظام سلطه جهانی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تحریم کرده و مدام در امپراطوری‌های رسانه‌ای خود علیه آن مطالبی عنوان می‌کردند شخصی با همین لباس پاسداری در نظام جمهوری اسلامی ایران چنان درخشید که در قلب اقشار مختلف جای گرفت و تبدیل به قهرمان ملی شد، علاوه‌برآن حاج‌قاسم تبدیل به نماد آزادی‌خواهی در میان همه آزادی‌خواهان جهان فارغ از ملیت، جنسیت و حتی دین شد.

وی تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت در ابعاد مختلف در حال فعالیت است و فرماندهان آن مدام از نقش حاج‌قاسم سلیمانی و تأثیر وی در محور مقاومت مطالبی بیان می‌کنند از جمله در جنگ اخیر غزه مردم فلسطین و فرماندهان حماس از نقش حاج‌قاسم در مقاومت مردم فلسطین حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ایران‌دوست عنوان داشت: برخی از افراد که حتی از خواص نیز هستند در دورانی که زندگی که حی‌وحاضر هستند تأثیرگذاری چندانی در زندگی ملت‌ها و صلح و آزادی ندارند؛ اما با وجود این‌که چهار سال از شهادت حاج‌قاسم می‌گذرد تأثیر شهید سلیمانی به گفته مقام معظم رهبری بیشتر از حاج‌قاسم است.

مسئول بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: همه این‌ها را باید در ابعاد شخصیتی حاج‌قاسم سلیمانی بررسی کنیم که چگونه تبدیل به قهرمان ملی شد که هیچ‌کس با هیچ هجمه، دروغ و شایعه‌ای نمی‌تواند این قهرمان ملی را از قلب انسان‌ها بیرون بیاورد.

ایراندوست گفت: شاید اصلی‌ترین موضوعی که ایشان را تبدیل به یک قهرمان ملی و حتی جهانی کرد اخلاص وی در کارها بود حاج‌قاسم فعالیت‌های خود را که در ۸ سال دفاع مقدس و چه در زمانی که در جبهه‌های محور مقاومت و بیرون از مرزهای جغرافیایی ایران حضور داشت برای رضایت خدا انجام می‌داد و این وعده خداوند است کسی که کارها را برای رضایت خدا  انجام دهد وی  را محبوب دل‌ها می‌کند.

ایراندوست تأکید کرد: تأثیرگذاری شهید سلیمانی در میان آزادی‌خواهان جهان به‌قدری زیاد است که استکبار جهانی حتی تحمل یک عکس، یک نوشته و مطلب از وی در شبکه‌های اجتماعی را ندارد و به‌سرعت آن را حذف می‌کند این شاید یک موضوع عادی جلوه داده شود؛ اما نباید به‌سادگی از کنار آن گذشت که یک عکس و  مطلب از شخصی که چهار سال است شهید شد چه تأثیری دارد که این‌گونه از آن وحشت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان قم خاطرنشان کرد: امروز که دنیا با پوچی و نبود الگوی مناسب برای جوانان و نوجوانان مواجه است وجود حاج‌قاسم سلیمانی راه، اهداف، رفتار و منش او بهترین سرمایه ما می‌تواند باشد تا هم جوانان ایران اسلامی را با یک الگوی موفق و محبوب آشنا و بر اساس آن هدایت کنیم، هم جوانان و نوجوانان در سرتاسر جهان را که به دنبال آزادی و به دنبال فهمیدن و آگاهی هستند را نیز با این الگوی موفق آشنا کنیم.

مسئول بسیج سازندگی استان قم اضافه کرد: هرچند تصاویر  و مطالب شهید سلیمانی را از شبکه‌های اجتماعی پاک کنند، راه‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توان حاج‌قاسم سلیمانی را برای همه مردم جهان و آن‌هایی که هنوز وی را نشناختند معرفی کرد؛ زیرا او یک الگو و یک قهرمان در سطح جهانی است.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/46920
اخبار مرتبط

نظرات شما