همه دستگاه‌ها برای برگزاری باشکوه مراسم نیمه شعبان بسیج شوند

وزیر کشور با اشاره به حضور گسترده مردم از اقصی‌نقاط کشور در مراسم بزرگ نیمه شعبان در قم گفت: همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر نیمه شعبان و برطرف‌کردن مشکلات زائران بسیج شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری فارس از قم احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: توفیق شد در این مسجد مقدس حاضر شده تا مشکلات و نیازمندی‌های شهر قم و مسجد جمکران را برای حضور بی‌شمار زائرین امام‌زمان (عج) در نیمه شعبان بررسی کنیم.
وی افزود: پیشنهاد بنده این است رفع مشکلات را به درون مسجد برده و ابتدا مشکلات زائرین را در داخل مسجد حل کنیم.
وزیر کشور تصریح کرد: تأمین سرویس‌های بهداشتی را دستور کار خواهیم داد تا به‌زودی تعیین تکلیف شود، باتوجه‌به زمان اندکی که داریم امسال با همان سرویس‌های سیار پیش خواهیم برد تا برای آینده سرویس‌های بهداشتی دائمی ساخته و مستقر شوند.
وحیدی تأکید کرد: پذیرایی از زائرین داخل مسجد باید به شکل مناسب انجام شود، لذا متولی این موضوع نیازمندی‌های خود را فوراً لیست کرده تا با پیگیری استاندار قم این موضوع حل شود.
وی اشاره کرد: باتوجه‌به درخواستی که سازمان آب و فاضلاب استان قم مبنی بر مشکلات آبرسانی در این مسجد داشتند، با حمایت وزیر نیرو حدود ۶ کیلومتر لوله جهت انتقال آب به‌زودی عملیاتی خواهد شد.
وزیر کشور در ادامه گفت: تأمین چادر و پتو از موارد دیگر مطرح شده در این جلسه بود، با همکاری و مشارکت سازمان هلال‌احمر حدود ۱۰۰ هزار پتو و چادر تأمین خواهد شد.
وحیدی با اشاره به تأمین امنیت زائرین نیمه شعبان گفت: تأمین امنیت زائرین و رفاه آن‌ها از مهم‌ترین اهداف ماست، از نیروی انتظامی و سپاه درخواست داریم با آگاهی و هوشیاری کامل در این چند روز امنیت زائرین را تأمین کنند.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46947
اخبار مرتبط

نظرات شما