بخشدار فردو قم:

۲۰۰ چاه غیرمجاز در بخش فردو قم شناسایی شد

بخشدار فردو قم گفت: با بازرسی‌های انجام شده تاکنون ۲۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در بخش فردو شناسایی شده و روند پلمب آنها در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»   روح‌الله نیازی  مسئله آب شرب روستاهای فردو را موردتوجه قرارداد و افزود: هم اینک ۲ روستای وشنوه و امامزاده اسماعیل (ع) از آب شرب سرشاخه‌های رود دز محروم هستند که بسیج سازندگی سپاه استان نسبت به تأمین آب روستای وشنوه ورود کرده و پیگیری‌هایی نیز با یک پیمانکار انجام‌گرفته است.

 وی با اشاره به مشکل کم‌آبی روستاهای بخش فردو، تصریح کرد: باوجوداینکه در سال آبی قرار داریم؛ اما بااین‌وجود وضعیت پایداری آب در این بخش مطلوب نیست.

 بخشدار فردو خاطرنشان کرد: برای جبران بخشی از مشکل کمبود آب روستای وشنوه، به‌زودی یک حلقه چاه در سطح این روستا حفر خواهد شد.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح ۲ بانده شدن جاده کهک به فردو خاطرنشان کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی این طرح از روستای ورجان تا سیرو در حال انجام است.

 وی به وضعیت زیرساخت راه‌های بخش فردو نیز پرداخت و گفت: فاز اول بهسازی راه‌های این بخش سال گذشته از روستای قبادبزن تا ویریچ انجام و در فاز دوم نیز روستای ویریچ تا فردو در دستور کار قرار گرفته است.

 نیازی در ادامه عنوان کرد: مقدمات گازرسانی به روستای امامزاده اسماعیل (ع) به‌عنوان آخرین روستای بدون گاز استان قم انجام شده و به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/47228
اخبار مرتبط

نظرات شما