امام‌جمعه قم:

برگزاری انتخابات باشکوه دشمنان نظام را مأیوس می‌کند

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات پرشور گفت: برگزاری انتخابات باشکوه دشمنان نظام را مأیوس می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های  نمازجمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، اظهار داشت: ابتدا ولادت باسعادت حضرت علی (ع) را به همه عاشقان حضرت تبریک عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: ایشان تنها فردی است که در کعبه به دنیا آمده است که خود این موضوع پیام‌های زیادی را دارد.
سعیدی افزود: تولد امام اول شیعیان در کعبه یک سند روشن و واضح از حقانیت این امام همام است و در واقع جایگاهی که ایشان دارند هیچ یک از صحابه پیامبر ندارد.
وی به سالروز شهادت حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: ایشان در تاریخ ماندگار شد چرا که در کربلا حضور داشت، زمان‌شناس بود و از حقانیت راه و مسیر امام حسین (ع) دفاع کرد و اجازه نداد کوچک‌ترین تحریفی در آن شکل بگیرد.
امام‌جمعه قم در ادامه به موقعیت حساس کنونی کشور اشاره کرد و بیان داشت: در آستانه برگزاری انتخابات قرار داریم، انتخاباتی که بیش از هر زمان دیگری دشمنان نظام بر روی آن برنامه‌ریزی دارند.
وی در توصیه‌ای به نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد:  نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان علاوه بر رعایت مسائل شرعی، حرمت و حریم رقبای خود را رعایت کنند.
سعیدی به اهمیت امیدآفرینی در کشور پرداخت و گفت: حضور مردم در انتخابات زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می‌کند و در مقابل سیاه‌نمایی اسلحه دشمن در مسیر نابودی نظام است از همین رو باید در جهاد تبیین و امیدآفرینی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار بگیرد.
وی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: دولت باید با برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه کارهای اساسی انجام دهد و قوه قضائیه نیز دست اخلالگران را کوتاه کند.
سعیدی در ادامه به جبهه مقاومت و  عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: در 100 روزی که از این عملیات می‌گذرد حجم عملیات های نیروهای مقاومت در یمن، عراق و لبنان کاسته نشده به‌طوری‌که  یمنی‌ها دریای سرخ را به دریای پر از آتش برای کشتی‌های مستکبران تبدیل کرده‌اند.



انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/47306
اخبار مرتبط

نظرات شما