رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دین اسلام مایه نجات بشر در تحولات آینده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باید فرهنگ قرآنی در جامعه ترویج پیدا کند، گفت: دین اسلام مایه نجات بشر در تحولات آینده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز  در آئین اختتامیه سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که در مسجد امام علی (ع) مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دهه فجر یادآور قیام قرآنی ملت ایران در دوران ستم‌شاهی است.
وی ادامه داد: ملت ایران با تمسک به قرآن و با هدایت‌های امام خمینی (ره) در میدان حاضر شدند و توانستند این انقلاب بزرگ را به پیروزی برسانند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نخستین الگوی مردم‌سالاری دینی بر مبنای قرآن کریم توسط جمهوری اسلامی به دنیا عرضه شده است، خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر قرار داریم که این ایام بهترین فرصت برای تبیین جمهوری اسلامی توسط ملت است.
وی بیان کرد: در اروپا مطرح شد که بشر نیازی به هدایت الهی و دین ندارد و دین تنها افیون مردم است و همین نظام سرمایه‌داری موجب پدیدآمدن اندیشه‌ها و گروه‌های مختلف شد که حاصل آن جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و جنایات متعدد شد.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه پیامبر (ص) با قرآن انقلاب بزرگی را در صدر اسلام به راه انداختند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی سرآغاز یک حرکت جدید و پیروزی انقلاب اسلامی یک عصر جدید در تمسک به هدایت الهی و قرآن مجید است.
وی اضافه کرد: گسترش اسلام در سطح جهان، آمریکا و اروپا به دلیل همین تمسک به قرآن کریم است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: اشکالاتی که در درون کشور وجود دارد فاصله‌گرفتن از قرآن کریم و دستورات اسلام است و این موضوع را نباید با رویکرد انقلاب اسلامی اشتباه بگیریم.
وی افزود: دشمنان در داخل به دنبال ایجاد فاصله بین ملت ایران و دستورات اسلام هستند که در نهایت هم با ایجاد مشکل آن را به انقلاب اسلامی ربط می‌دهند.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه دین اسلام مایه نجات بشر در تحولات آینده است، تأکید کرد: در طول سال‌های گذشته علمای دین حقانیت اسلام را به اثبات رسانده‌اند و امروز این حقانیت به گوش جهانیان رسیده است.
وی تصریح کرد: امروز جذابیت‌های اسلام در گفتمان انقلاب اسلامی جلوه‌گر شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآن و عترت توسط بسیج گامی در مسیر گسترش قرآن در جامعه اسلامی است، اذعان کرد: قرآن سپری محکم برای انسان در مقابل ناملایماتی است که بر بشر تحمیل می‌شود.
وی ادامه داد: برای نجات انسان‌ها، پیشرفت کشور و صلح و سعادت مردم باید این مسیر را طی کنیم.
سردار سلیمانی با اشاره به اینکه باید فرهنگ قرآنی در جامعه ترویج پیدا کند، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۳۰ هزار نفر در این رویداد ملی شرکت کردند که برگزیدگان این مسابقات نگین انگشتر فرهنگ قرآنی هستند
وی در خاتمه گفت: وضع کشور در بُعد قرآن باید ترسیم شود تا برای تعالی آن برنامه‌ریزی و پشتیبانی لازم انجام شود.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47410
اخبار مرتبط

نظرات شما