برای ارتقای اقتصاد خانواده‌ها در قم؛

راه‌اندازی بازارچه‌های مشاغل خانوادگی

  رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر قم گفت: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام موردنیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه‌اندازی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» نرجس نیازمند در نشست صمیمی با مردم محله شیخ‌آباد قم در مسجد امام رضا (ع) بیان کرد: تشکیل کمیسیون زنان و خانواده یکی از اتفاقات خوب شورای ششم بود که در چند محور آموزش، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی و مشاغل فعالیت دارد.

 وی دررابطه‌با مشاغل عنوان کرد: اهتمامی که در بحث مشاغل خانگی وجود دارد این است که اقتصاد خانواده‌ها ارتقا پیدا کرده و شهرداری قم و سازمان میادین با ایجاد بازارچه‌های مشاغل خانوادگی ثابت و توزیع اقلام موردنیاز مردم، این بازارچه‌ها را راه‌اندازی کرده است.

 وی کنترل بازار و قیمت را از محاسن این بازارچه‌ها خواند و گفت: این مسئله به نفع مردم خواهد بود؛ یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه دو، را راه‌اندازی بوستان بانوان با اعتبار ۲۲ میلیارد است که هزینه تملک و احداث آن رقم خورده است.

 نیازمند در خصوص آب شیرین منطقه بیان کرد: همکاری فی‌مابین سازمان آب و فاضلاب استان و شهرداری در جهت ایجاد ایستگاه‌های آب شیرین انجام شده تا مردم در این عرصه مشکلی نداشته باشند.

 * اجرای المپیاد ورزشی و فرهنگی فرزندان انقلاب در مناطق مختلف قم

 حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم نیز در این نشست در سخنانی بیان کرد: در سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم یک طرحی از سال ۱۳۹۶ آغاز شد که ایستگاه نشاط نام دارد و مسجد امام رضا (ع) از پیشتازان این طرح در زمینه تجهیز مساجد به وسایل ورزشی است.

 وی خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات صورت‌گرفته در منطقه ۲، فعالیت سرای محله فدک است که در حال خدمت‌رسانی است و پیوست آن زمین ورزشی و اتفاق مبارک بوستان گل‌ها است که تدفین پیکر مطهر شهید والامقام دفاع مقدس در آن صورت‌گرفته است.

 سرپرست سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم بیان کرد: محله مسجد محور، خدمات ایاب‌وذهاب و خدمات ورزشی و فرهنگی در قالب مسابقات مختلفی مثل المپیاد فرزندان انقلاب نیز در این منطقه در حال انجام است.




انتهای پیام/


منبع:فارس
http://qomefarda.ir/47449
اخبار مرتبط

نظرات شما