سرپرست اداره کل بنیاد مسکن قم مطرح کرد:

آماده‌سازی ۵۰ درصد سایت طایقان

سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: عملیات اجرایی فاز اول از شهریورماه سال جاری آغاز شده و در حال حاضر آماده‌سازی ۵۰ درصد سایت تکمیل شده و به‌زودی بقیه اراضی این سایت نیز جهت احداث مسکن آماده خواهد شد.

محمد اطهری در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به پروژه مسکن ملی در شهرستان‌های قم، اظهار داشت: پروژه‌های طرح ملی مسکن در شهرستان‌ها هم به بنیاد مسکن واگذار شده است.
وی ادامه داد: تعداد ۲۱۰ واحد در شهرستان‌ها و شهرهای استان در اختیار بنیاد مسکن برای اجرا و ساخت قرار داده شده است.
سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم با اشاره به پیشرفت پروژه‌ها، ابراز داشت: در شهرستان کهک ۱۰۰ واحد با پیشرفت ۶۷ درصد، در شهر قنوات ۴۵ واحد با ۶۷ درصد پیشرفت، در شهر جعفرآباد ۲۰ واحد با ۶۵ درصد پیشرفت و در شهر دستجرد ۴۵ واحد با ۵ درصد پیشرفت در حال اجرا است.
وی خاطرنشان کرد: در پروژه طایقان برآورد اولیه ۴ هزار واحد است که عملیات اجرایی فاز اول از شهریورماه سال جاری آغاز شده و هم اینک زیرساخت‌های اولیه آن در دست اجراست.
وی افزود: در حال حاضر آماده‌سازی ۵۰ درصد سایت تکمیل شده و به‌زودی بقیه اراضی این سایت نیز جهت احداث مسکن آماده خواهد شد.
اطهری با اشاره به اینکه مساحت پروژه طایقان ۴۵۰ هکتار است، عنوان کرد: باتوجه‌به شرایط جغرافیایی این پروژه و نزدیکی آن به شهرک پردیسان ظرفیت توسعه را دارد.
وی اضافه کرد: این سایت در مجموع از پیشرفت فیزیکی پنج‌درصدی برخوردار است و قرار است زیربنای واحدهای مسکونی این سایت بین ۹۰ تا ۱۰۰ مترمربع باشد.
سرپرست اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تصریح کرد:  واحدهای این پروژه قابلیت واگذاری در مرحله سفت‌کاری و اسکلت به متقاضیان را دارد تا مالکان بر اساس سلیقه و آورده خود آنها را تکمیل نمایند.
وی تأکید کرد: تعهد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در تحویل پروژه‌های در دست احداث ۲ساله است که سرعت خوبی که در این طرح شاهد هستیم و امیدواریم این واحدها در زمان مقرر تحویل متقاضیان می‌شود.
اطهری با اشاره به پیشرفت‌ پروژه‌های دیگر استان، گفت: پروژه طرح ملی مسکن در سایت ۱۷ هکتاری تاکنون ۸۷درصد پیشرفت و در سایت ۲۲ هکتاری ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47537
اخبار مرتبط

نظرات شما