مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم خبر داد:

افزایش ۷۰۰ کیلوواتی برق منطقه جمکران برای نیمه شعبان

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به اینکه برای پایداری برق، تجهیزات فنی موردنیاز تهیه و نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: به دلیل اینکه در این ایام مشکلی در برق منطقه و مسیر بلوار پیامبر اعظم پیش نیایید ۷۰۰ کیلووات به ظرفیت برق‌رسانی این منطقه اضافه شد.

یوسف صادقی در حاشیه بازدید از مسیر بلوار پیامبر اعظم در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به اقدامات شرکت توزیع برق استان قم ویژه نیمه شعبان گفت: برای تأمین برق موکب‌های بلوار پیامبر اعظم (ص) چهار ترانس تقویت و یک ترانس جدید نصب شد.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه در این ایام مشکلی در برق منطقه به وجود نیایید ۷۰۰ کیلووات به ظرفیت برق‌رسانی این منطقه اضافه شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان قم با اشاره به فعالیت‌های این اداره برای تأمین روشنایی پارکینگ‌ها، گفت: برای تأمین روشنایی پارکینگ‌ها و اطراف بلوار پیامبر اعظم (ص) ۴۰۰ پروژکتور نصب و نزدیک به ۹ هزار و ۲۵۰ متر شبکه فشارضعیف ایجاد شد.
وی اضافه کرد: همچنین در این مسیر ۱۴۷ مورد تک خاموشی‌های بلوارهای منتهی به مسجد مقدس جمکران رفع شده است.
صادقی از تأمین ۱۳۰ عدد جعبه انشعاب برای تأمین برق موکب‌ها، دوربین‌های نظارتی و گیت‌های بازرسی یادکرد و یادآور شد: برای پایداری برق، تجهیزات فنی موردنیاز تهیه و نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: حدود ۲۰ کیلومتر خط فشار متوسط و ۲۵ ترانس هوایی و پست زمینی بازدید و سرویس شده است.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47748
اخبار مرتبط

نظرات شما