عضو هیأت‌علمی دانشگاه پیام نور :

آمریکا آشکار شدن حقایق را برنمی‌تابد

عضو هیأت‌علمی دانشگاه پیام نور استان قم با بیان این که آمریکا آشکار شدن حقایق را برنمی‌تابد، گفت: بی‌احترامی و رفتار خشونت بار آمریکا با اساتید و دانشجویان که تنها به حمایت این کشور از نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه معترض هستند زیبنده دنیای امروز نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی سعیدی درگفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: این روزها اعتراضات دانشجویی در بسیاری از دانشگاه‌های دنیا از جمله دانشگاه‌های آمریکا علیه نسل کشی و کودک کشی و قتل عام مردم فلسطین توسط رژیم آپارتاید صهیونیستی صورت گرفته است.

عضو هیأت‌علمی دانشگاه پیام نور استان قم اضافه کرد: امروز آزادی‌خواهان دنیا و حتی بخشی از خود مردم آمریکا متوجه سیاست‌های خبیث و پلید نظام سلطه و نظام استکبار و در راس آنها آمریکا در حمایت بی‌چون و چرا از رژیم غاصب صهیونیستی شدند.

وی گفت: امروز دنیا این پیام را دریافت کرده که ادعای حقوق بشر این‌ها که توسط رسانه‌های نظام سلطه توسط مدعیان نظام سلطه گوش فلک را کر کرده بود دروغ بود و اینها دارای باطن خشن که باطن حقیقی این مدعیان حقوق بشر است می‌باشد و این موضوع آشکار شده است.

استاد دانشگاه ادامه داد: باطن این ظاهر مخملی اتو کشیده‌ای که این‌ها قبلاً به مردم نشان می‌دادند امروز در جریان اسرائیل و غزه آشکار گردید این نشان از خشونت و نفاق مدعیان حقوق بشر است امروز این‌ها در برابر کودک کشی و قتل عام مردم غزه که جلوی چشمان مردم دنیا بیش از ۳۰ هزار زن و کودک را به خاک و خون کشیدند در و فجیع ترین وضعیت به قتل رساندن سکوت اختیار کردن نه تنها سکوت کردند بلکه از از رژیم جنایتکار صهیونیستی به صورت مادی و معنوی حمایت کردند.

معاون دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: آمریکا پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاد و انواع تسلیحات را در  اختیار رژیم صهیونیستی قرار داد حتی اجازه ندادن قطعنامه‌هایی شورای امنیت علیه جنایات رژیم صهیونیستی حتی قرائت شود و آنها را وتو کردند.

آمریکا آشکار شدن حقایق را برنمی‌تابد 

سعیدی تاکید کرد: امروز همین مدعیان آزادی بیان که برای دیگر کشورها از جمله برای ایران سخه آزادی بیان تجویز می‌کردند در برابر دانشجویان که به حمایت دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی و نقش مالی برخی از این دانشگاه‌ها در حمایت از رژیم صهیونیستی معترض هستند آن را بر نمی‌تابند و با خشونت تمام دانشجویان و اساتید دانشگاه را با بی احترامی تمام و با خشونت تمام که زیبنده دنیای امروز نیست که با یک استاد دانشگاه به این شیوه برخورد شود برخورد می‌کنند.

استاد دانشگاه عنوان داشت: در داخل همین کشورها که مدعی آزادی بیان و حقوق بشر بودند  خیابان‌ها و در دانشگاه‌ها مردمی که فطرت سالم دارند و به دنبال آزادی خواهی حق هستند مقابل این‌ها ایستادند و برای این نظام سلطه ین آزادی‌خواهی و آشکار شدن حقایق سنگین است.

وی افزود: رفتار خشونت بار پلیس آمریکا با دانشجویان و اساتید معترض در سه با کشور ما  مقابل برخی از اعتراض‌هایی که در مسائل مختلف شکل می‌گیرد قابل مقایسه نیست آزادی بیان در ایران به اندازه‌ای است که برخی از اساتید و دانشجویان علیه خطوط قرمز نظام و کشور صحبت می‌کنند اما هرگز برخورد خشنی با آنها نشده و هیچ بی‌احترامی به آنها نشده و در کمال آرامش و متانت با این‌ها برخورد شده است.

سعیدی گفت: آزادی بیانی که این مدعیان آن را مدام بر سر دیگر کشورها می‌کوبیدند و مطامع خودشان را ا این ابزار پیش می‌بردند امروز مضحکه شده است و دست اینها رو شده و باورمندی مردم عالم نسبت به حرف‌های این‌ها بسیار ضعیف شده است و باطن حقیقی این‌ها هویدا و آشکار شده است.

معاون دانشگاه پیام نور استان قم عنوان داشت: این پیام ملت ایران که سالها علیه نظام سلطه فریاد می‌زدند و شعار می‌دادند امروز شنیده شده است اس شکل‌گیری جمهوری اسلامی ایران نه به سلطه‌گری نظام سلطه و در صدر آن آمریکا بوده است امروز این پیام به مردم دنیا منتقل شده است.

استاد دانشگاه افزود: ماجرای اسرائیل و غزه جدان‌های را بیدار کرده است و امروز می‌بینیم در در درون دانشگاه‌های آمریکا دانشجویان  این سیاست‌ها اعتراض می‌کنند و البته با بی‌رحمان‌ترین روش‌ها و خشن‌ترین روش‌ها  بی‌احترامی مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/48532
اخبار مرتبط

نظرات شما