امام‌جمعه سلفچگان:

عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

امام‌جمعه سلفچگان با بیان این که امروز ایران اسلامی به قدرت جهانی تبدیل شده است، گفت: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست.

حجت‌الاسلام مهدی غروی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به تحولات منطقه و عملیات اخیر جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت:  موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است نه تعداد موشک‌های شلیک شده و یا به هدف اصابت کرده، مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست؛ بلکه قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد.
وی ادامه داد: مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت‌کار است، مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.
غروی با اشاره به اهمیت پرداختن به این عملیات مهم تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی می‌توانند ایفا کنند همان‌طوری که رهبر انقلاب نیز در دیدار اخیرشان فرمودند: امروز در دنیا چالش‌ها و درگیری‌ها چالش‌های رسانه‌ای است.
بیش از آنچه موشک و پهپاد و هواپیما و ابزارهای جنگی و مانند این‌ها تأثیر بگذارند در عقب راندن دشمن، رسانه‌ها هستند که تأثیر می‌گذارند و دل‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند، ذهن‌ها را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. جنگ، جنگ رسانه‌ای است؛ هر کس رسانة قوی‌تر داشته باشد، در اهدافی که دارد - هر هدفی - موفق‌تر خواهد بود.

امام‌جمعه سلفچگان تأکید کرد: این موضوع نشان‌دهنده اهمیت رسانه در دنیای امروز است که باید بیش از گذشته به آن توجه شود و به‌خصوص در بُعد رسانه‌ای عملیات وعده صادق باید کارهای بیشتری صورت بگیرد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48539
اخبار مرتبط

نظرات شما