عضو خبرگان رهبری در گفتگو با قم فر دا:

وزرای نیرو و کشور مسئول اصلی بروز سیل های اخیر هستند / قوه قضاییه با خاطیان برخورد قاطعی داشته باشد

عضو خبرگان رهبری بر ضرورت برخورد با خاطیان حوادث اخیر تاکید کرد و گفت: وزرای نیرو و کشور مسئول اصلی بروز سیل های اخیر هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم بطحایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به سیل اخیر در کشور به خصوص استان های شمالی، اظهار داشت: از یک سال پیش بارها در سخنرانی های مختلف بر ضرورت برنامه ریزی برای مهار سیلاب برای رفع مشکل کم آبی کشور و همچنین مهار خسارت های احتمالی آن تاکید کردم.

وی ادامه داد: آقای اردکانیان وزیر نیرو همواره از خشک سالی و کم آبی ناله داشتند در حالی که فکری به حال این سیلاب ها نکرده بودند.

بطحایی تاکید کرد: وزیر نیرو زمانی که اداره هواشناسی اعلام می کند بارندگی شدیدی وجود دارد باید استانداران و فرمانداران کشور را  بسیج کند و اجازه ندهد این گونه خسارت ها پیش بیاید.

وی ادامه داد: وزرای نیرو و کشور مسئول اصلی بروز اتفاقات اخیر هستند به طوری که باید پیش بینی های لازم را در این زمینه انجام می دادند.

عضو خبرگان رهبری با بیان این که برخورد قاطع با مسببان این حوادث ضروری است، تاکید کرد: قوه قضاییه باید به صورت ویژه با خاطیان این گونه حوادث برخورد کند.

وی افزود: باید قدردان نزولات آسمانی باشیم و در مقابل برای بارش های شدید و گسترده، پیش بینی و پیشگیری های لازم را انجام دهیم.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/5555
اخبار مرتبط

نظرات شما