استاندار قم:

دستگاههای اجرایی قم درساماندهی امور جوانان مسئولیت پذیر باشند

استاندار قم با تاکید بر لزوم مسئولیت پذیری دستگاه های مختلف استان برای ساماندهی امور جوانان، گفت: اگر دستگاه های اجرایی هیچ سهمی در این زمینه نداشته باشند، حضور آنها در جلسه ساماندهی امور جوانان ضرورتی ندارد و تنها اتلاف وقت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست روز شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن امام جواد(ع) استانداری افزود: رویکرد تمام این جلسه ها باید بر اساس برنامه ریزی های علمیاتی با استفاده از خروجی پژوهش های دانشگاهی باشد تا با برنامه ریزی و چشم انداز ترسیم شده، سهم و برنامه دستگاه برای تحقق این برنامه ها تعیین شود.
وی با اعلام حمایت از مطالعات دانشگاهی در زمینه طلاق و آسیب های اجتماعی گفت: نیازمند برنامه عملیاتی برای کاهش طلاق در استان هستیم و این مطالعات در صورتی اثرگذار است که منجر به برنامه اجرایی شود.
سرمست اضافه کرد: باید از ظرفیت دانشگاه های استان برای شناسی مهمترین آسیب های اجتماعی و ریشه های آن ها و ارائه راهکارهای عملیاتی در این زمینه بهره برد.
وی با تاکید بر ضرورت استفاده از جوانان و اعضای مجمع مشورتی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: ازدواج، طلاق، اشتغال، مسکن، اوقات فراغت، مسائل علمی و هویتی از جمله امور جوانان است که باید تمام این موضوع ها در دستور کار این ستاد قرار گیرد.
وی اولویت بندی دغدغه های جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان هستند و در این بیانیه هفت توصیه خطاب به جوانان تبیین شده است که باید تمام این رهنمودها با حضور این قشر از جامعه مورد ارزیابی قرار گیرد و تبدیل به برنامه عملیاتی شود.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/7283
اخبار مرتبط

نظرات شما