شهروندان قمی:

با رأی دادن نقشه‌های دشمنان را باطل می‌کنیم

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی عنوان کردند: با حضور خود پای صندوق‌های رأی از رهبر، انقلاب و نظام حمایت می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  فرایند اخذ رأی دوازدهمین دورۀ انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیۀ قم، کهک و جعفرآباد ساعات ۸ صبح امروز ۱۱ اسفند‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.
مردم  از صبح امروز و پیش از آغاز رسمی فرایند رأی‌گیری انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی حاضر شده‌اند تا در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ بهار سیاسی خود را جشن بگیرند.
مردم بصیر و انقلابی استان، امروز با حضور پرشور در انتخابات، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدا به اثبات رساندند.
از همین رو با تنی چند از رأی‌دهندگان که در این انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند گفتگویی را انجام داده‌ایم.


آقای مصطفوی یکی از افرادی است که در ساعات ابتدایی انتخابات به‌پای صندوق‌های رأی آمده است در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص اهمیت حضور خود گفت: حضور پرشور ما پای صندوق‌های رأی با تمام مشکلاتی که وجود دارد خاری در چشم دشمنان است.
وی ادامه داد: امروز به عشق رهبرم و برای آرمان‌های انقلاب در این حماسه بزرگ شرکت کردم.


همچنین محسن شاملو دیگر رأی‌دهنده حاضر در پای صندوق رأی در گفتگو با خبرنگار ما، ابراز داشت: باید در صحنه برای انتخاب فرد اصلح و مجلس قوی‌تر حاضر شویم تا این نمایندگان ملت برای حل مشکلات کشور اقدام کنند.
وی افزود: این حضور ما پای صندوق‌های رأی در واقع حمایت از رهبری، انقلاب و نظام است و با رأی‌دادن خود مشت محکمی بر دهان دشمن می‌زنیم.



اما خانم موسوی که در دقایق اول در شعبه اخذ رأی حاضر شده است در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: مانند اولین باری که‌رای دادم امروز هم همان ذوق و شوق را دارم به همین دلیل دوست داشتم در دقایق ابتدایی پای صندوق‌های رأی حاضر شوم و به وظیفه خود عمل کنم.


همچنین علیرضا کریمی هم در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه به عشق شهدا آمده‌ام، بیان کرد: امروز به همره فرزندانم آمده‌ام تا آنها هم این مسیر را یاد بگیرند و در تعیین سرنوشت کشور خود حاضر باشند.
وی ادامه داد: ما با حضور پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان آمریکا، اسرائیل و هم پیمان او خواهیم زد.

بنابر اعلام ستاد انتخابات وزارت کشور فعالیت شعب اخذ رأی تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و این ساعت قابل‌تمدید است.
۷۴۷ شعبه‌ اخذ رأی در استان قم پیش‌بینی شده‌‌ است تا مردم از بین ۲۶۲ کاندیدا انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی و سه کاندیدا انتخابات‌ مجلس‌ خبرگان رهبری رأی دهند.
در این دوره، همه فرایند انتخابات در چهار حوزه انتخابیه قم، آبادان، رشت و ملایر به‌صورت الکترونیکی است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/47827
اخبار مرتبط

نظرات شما